Eveline Lekki i matujący hydrożel na dzień

marca 05, 2018



Zima jeszcze się nie kończy a więc warto dbać o odpowiednie nawilżenie skóry. Czy krem-żel na dzień od Eveline jest odpowiedni na zimę?
Krem otrzymałam w paczce od #MeetBeauty. Jednak z racji dużej ilości kosmetyków w tamtym okresie, nie otwierałam go od razu a czekałam na odpowiedni moment. Bardzo ciekawiło mnie, jak pachnie ten krem. Po kolorystyce pudełka spodziewałam się czegoś świeżego i oczywiście dobrze nawilżającego.

Czy krem od Eveline sprawdził się u mnie?



eveline krem


Podoba mi się kolorystyka opakowania - niebieski kolor od razu sugeruje, że krem ma głęboko nawilżać i jest w jakiś sposób związany z wodą. Dodatkowo, po otwarciu słoiczka - krem również ma niebieski koloryt. Jego konsystencja jest dosyć leisto-wodnista. Należy więc uważać aby nie wziąć zbyt dużej ilości na twarz lub aby nic nie wypłynęło poza słoiczek.


eveline kremy


Krem pachnie orzeźwiająco, jednak mam wrażenie, że wyczuwam w nim także jakąś oliwę? W każdym razie coś tłustego i to bardzo mi przeszkadza... Początkowo podobał mi się zapach tego kremu gdyby nie fakt czegoś tłustego w tle. Zupełnie nie wiem, co to jest...

Oprócz zapachu, działanie kremu jest na plus. Krem jest lekki i nie pozostawia tłustego filmu na twarzy, mimo, że nie wchłania się tak szybko jak byśmy chciały. Myślę, że nie nadaje się na zimę, ponieważ nie pozostawia tłustej warstwy ochronnej a jedynie lekką powłokę.


krem do twarzy

Co na etykiecie?

krem nawilżający do twarzy

eveline krem

żel do twarzy

hydrożel do twarzy


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5 - przepiękna kolorystyka!
Wydajność: ponad miesiąc przy codziennym stosowaniu
Cena: od 15 zł
Skuteczność: dostateczne nawilżenie skóry twarzy
Zapach: morski, świeży 



Używacie kremów do twarzy od Eveline?


Zobacz podobne posty

3 komentarze

  1. Podoba mi się formuła tego kremu, lubie ogólnie kremy typu hydrożel i ważne jest dla mnie aby był lekki a nie tłusty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno już nie miałam żadnego kremu od Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś ten krem, kilka lat temu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty