Farmona Nivelazione Zestaw prezentowy do pielęgnacji stóp

marca 20, 2018


Zima jeszcze się nie skończyła. Pamiętajmy, że nie tylko w lecie nasze stopy powinny wyglądać nienagannie. Powinnyśmy o nie dbać przez cały rok. Zestaw do pielęgnacji stóp z Farmony na pewno ułatwi nam tę sprawę. Czy polecam? Zobaczcie!
Prezentowany na zdjęciach zestaw otrzymałam w paczce od organizatorki Meet Beauty. Przyznam szczerze, że już samo opakowanie wiązane na sznurek przykuwa moją uwagę. W tekturowej paczce kryją się 3 konkretne, pełnowartościowe produkty.


- Dezodorant odświeżający do stóp
- Krem do stóp Intensywna kuracja S.O.S
- Krem do stóp Ekspresowe nawilżenie w sprayu

pielęgnacja stóp farmona


Najfajniejszym produktem dla mnie okazał się krem do stóp w sprayu. Było to zupełnie coś nowego. Krem po rozpyleniu wygląda jak pianka do włosów. Nie pozostawia tłustego filmu a więc jest idealny np. na wakacje kiedy wysokie temperatury sprawiają, że stopy szybko robią się mokre. Krem w sprayu to też doskonałe rozwiązanie dla osób, które nie lubią kremować stóp lub które nie mają zbyt wiele czasu na pielęgnację stóp. Nie oczekujmy jednak zbyt wiele. Jeśli nasze stopy są mocno zrogowaciałe to ten krem nie zregeneruje ich tak dobrze jak krem do stóp na bazie masła shea i dodatków.

Drugim kosmetykiem był dezodorant do stóp. Również świetnie sprawdzi się podczas wakacji lub podczas problemu z potliwością stóp. Przyznam szczerze, że jest to mój pierwszy dezodorant do stóp. Lubiłam go używać czasami po kąpieli dla podtrzymania odświeżenia stóp. Efekt był taki, że dezodorant zostawia przyjemny zapach i wysusza skórę stóp. Trudno mi określić, czy wysusza na tyle mocno, że potrzebujemy mocnego nawilżenia ponieważ nie używałam go przez dłuższy, określony czas.

Trzeci kosmetyk - krem regenerujący to produkt, który użyłam kilka razy. Potem powędrował do mojej mamy ponieważ ona ma problem z pękającymi piętami. Kremik dobrze nawilżał i regenerował stopy. A w połączeniu np. zabiegu na stopy z użyciem frezarki i aplikacji tego kremu po zabiegu złuszczania naskórka efekt jest zdumiewający. Stopy oraz pięty są gładkie jakbyśmy wyszły z salonu.



farmona kosmetyki do stóp



Jak Wam się podoba zestaw do pielęgnacji stóp z Farmony?
Czy używałyście któregoś z kosmetyków?

Zobacz podobne posty

3 komentarze

  1. Przed chwilą czytałam recenzję tego kremu i tam opinia była odmienna. Co skóra to inne działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tego zestawu, lubię Farmonę jednak moje stopy to ta cześć ciała, o którą najmniej dbam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty