GlySkinCare Kolagenowa maska do twarzy ze złotem

marca 27, 2018


Luksus za kilkanaście złotych? Bo każda z nas zasługuje na luksus ale nie każda może sobie na niego pozwolić. Poznajcie kolagenową maskę do twarzy ze złotem GlySkinCare.
Maska idealnie nadaje się na ważne wyjścia lub szybką regenerację skóry. Maskę miałam okazję wypróbować dzięki spotkaniu na MeetBeauty. Zazwyczaj stosuję maseczki w tubie, które starczają na dłuższy czas. Kiedyś kupowałam maseczki jednorazowe w saszetkach ale zrozumiałam, że nie przynoszą one pozytywnego efektu na mojej skórze i jest to strata pieniędzy. Zdecydowanie lubię maseczki kremowe niż te sypkie. Chociaż od czasu do czasu robię sobie maseczkę algową pod którą aplikuje serum czy olejek. Dzięki takiemu zabiegowi, moja skóra dostaje silny zastrzyk nawilżający i wygląda na promienną.

W przypadku złotej maski z GlySkinCare również osiągniemy taki sam efekt jak przy masce algowej. Skóra wygląda na dostatecznie nawilżoną, promienną i wypoczętą. Jest idealna kiedy szykujemy się na jakieś wyjście lub potrzebujemy natychmiastowej regeneracji skóry.

Co na opakowaniu?

maska do twarzy ze złotem

Jak wygląda maska?

Jest to elastyczny płat z wycięciami na nos, oczy, usta. Maska w dotyku jest jakby z gumy lub z jakiegoś silikonu. Dobrze nasiąknięta i nie przepuszczająca powietrza. Zamknięta w srebrne opakowanie.

maska w płachcie



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: jednorazowe
Cena: od 24 zł
Skuteczność: doskonałe nawilżenie skóry, idealna na wyjście
Zapach: trudno powiedzieć, bezzapachowy



Jakie kosmetyki GlySkinCare warto wypróbować?

Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. ta maska to super sprawa, płatki pod oczy z resztą również

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta maska, ale jeszcze jej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda świetnie, ale jednak cena biorąc pod uwagę jedno użycie mnie nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt. Lubimy maseczki w takiej formie. Ale że maseczki w saszetkach nie przynoszą rezultatów na Twojej skórze, to nas zaskoczyło. U nas sprawdzają się maseczki saszetkowe Ziaja i Tołpa.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty