Przegląd zegarków z aliexpress.com

marca 04, 2018

Na aliexpress.com kupuję już od około 2 lat. Do założenia konta namówił mnie znajomy Marcin. Z perspektywy czasu mogę śmiało powiedzieć, że nie żałuję. Na prawdę to nic trudnego nawet przy użyciu innej wersji językowej. Zapraszam Was na przegląd zegarków, które wpadły mi w oko. To prawdziwe perełki!
Swój pierwszy zegarek z aliexpres.com zamówiłam mniej więcej ponad 2 lata temu. Na ogół przeglądam drobne rzeczy na ali - jakieś kuchenne gadżety czy też kosmetyczne. Nie widziałam, że jest aż tak szeroki wybór wśród zegarków. Od tamtej pory bardzo często przeglądam zegarki. Ostatnio zamówiłam 3 w jednym czasie i teraz też szykuję się na kolejne zakupy.

Zobaczcie moje perełki:

co kupić na ali

1. Zegarek, który kojarzy się z klockami LEGO :) LINK
2. Zegarek ozdobny wyglądający jak bransoletka LINK
3. Klasyczny i prosty LINK
4. Kolorowe piórka - kojarzy mi się z różą wiatrów LINK
5. Gramy w BINGO :) LINK
6. Lego i tabletki. Dziwne ale jednocześnie interesujące połączenie. LINK
7. Kolorowe kredki LINK
8. Może pizzę? LINK
9. Kwiatowy LINK
10. Firmowy? LINK
11. Ombre z koralikami LINK
12. Gwiazdkowy LINK
13. LEDowy LINK
14. Pod papugami LINK
15. Imitacja drewna LINK
16. Kawior w tarczy LINK
17. Wysadzany kamieniami LINK
18. Ozdobny rzemyk LINK

Poniżej moje ostatnie zakupy zegarków:

aliexpress.com

1. Ombre LINK
2. Drewniany LINK
3. Wyjątkowa tarcza LINK


Jak Wam się podobają moje ostatnie zakupy?
Czy któryś z zegarków przypadł Wam do gustu?

Zobacz podobne posty

8 komentarze

  1. mnie najbardziej podobają się zegarki ala biżuteria z ładnym srebrnym lub złotym paskiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię i takie i takie. Na co dzień mam mieszany ale sportowy styl więc nie zawsze dobrze się czuję w takim standardowym - bransoletkowym.

      Usuń
  2. Miałam kilka zegarków z Ali, ale szybko z nich zrezygnowała i postanowiłam zainwestować w coś lepszego.. Jeśli szukamy zegarka na miesiąc to się sprawdzą, ale nie na lata niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę się z Tobą zgodzić kochana :) bo jak na razie żaden z zegarków zamówionych na ali jeszcze mi się nie popsuł. Dla mnie liczy się design a cena - po co przepłacać za coś co jest tylko i wyłącznie rzeczą. Podobną rzecz albo jeszcze ładniejszą można mieć za mniejsze pieniądze. Może być zegarek Made in China za 1,25$ ale ładny a może też być za 2000 zł ale wyróżnia się tylko napisem marki. Płacimy za markę a jakość może być równie kiepska. Nigdy nie myślałam, że zegarki mnie aż tak pochłoną więc lepiej, żebym na nie tak dużo nie wydawała :)

      Usuń
  3. Ale fajne, muszę w końcu jakiś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też widziałam dużo świetnych zegarków na AliExpress!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty