Tołpa Żel do mycia twarzy i oczu

marca 24, 2018


Kiedy jestem na zakupach w Biedronce czasami zdarzy mi się poświęcić chwilę uwagi na kosmetyki. Lubię wszelkie kąpielowe umilacze jak kule do kąpieli czy żele pod prysznic. Od dłuższego jednak czasu mój wzrok przykuwa pewna marka. Mam na myśli oczywiście kosmetyki z Tołpy. Zapraszam na recenzję odświeżającego żelu do mycia twarzy i oczu.

Pisząc tę recenzję szukałam więcej informacji o marce Tołpa. Na rynek weszły już kosmetyki z serii Nature Story - dostępne tylko w Lidlu. Kosmetyki zawierają roślinne ekstrakty i pozbawione są sztucznych barwników, SLS, parabenów, formaldehydu, silikonów i oleju parafinowego.

Szczerze przyznam, że jest to dla mnie pozytywne zaskoczenie. Tołpa w porównaniu do innych kosmetyków z asortymentu Biedronka czy Lidl wcale nie wypada tak kiepsko ani pod względem ceny, jakości ani przede wszystkim słabego składu.

Żel do mycia twarzy i oczu Tołpa Dermo Face Physio jest żelem, który dokładnie oczyści skórę twarzy pozostawiając ją gładką i pachnącą. Wygodny dozownik sprawia, że każda aplikacja jest odpowiednia i przemyślana :) Jak dla mnie dodatkowym plusem produktu jest przezroczysta butelka. Do żelu nie są dodane żadne kolorowe zabarwiacze. Żel ma kolor bladożółty.


żel tołpa

Co na etykiecie?

Ten dermokosmetyk jest bezpieczny dla naszej skóry. Został przebadany dermatologicznie oraz nie zawiera szkodliwych składników takich jak: PEG, SLS, alkohol, alergeny itp.


żel do mycia twarzy tołpa

Żel Tołpa Dermo Face Physio ma przepiękny zapach. Może dla niektórych trochę drogeryjny ale mnie kojarzy się ze świeżością i kobiecością. Bardzo chętnie go używałam do codziennej pielęgnacji skóry twarzy. Nie miał problemu przy zmywaniu makijażu. Pozostawiał na skórze przyjemny zapach.

żel tołpa

Żel testowałam dzięki #Meet Beauty

żel tołpa


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: około miesiąc
Cena: od 30 zł
Skuteczność: doskonałe oczyszczenie skóry twarzy, komfort i uczucie świeżości
Zapach: odświeżający, kobiecy



Znacie markę Tołpa? Jakich kosmetyków tej marki używacie/używałyście?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Niestety nie mam zbyt dobrych relacji z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio kosmetyk z Tołpa strasznie wysuszył mi skórę:/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty