#24 Denko Kwiecień 2018

kwietnia 30, 2018


Kosmetyki do pielęgnacji w mojej kosmetyczce zdecydowanie królują. Chyba najszybciej jednak z tych wszystkich produktów zużywam żele pod prysznic. Po które z produktów sięgnę jeszcze raz a które już nigdy u mnie nie zagoszczą? Zobaczcie denko kwietnia!

DENKO KWIECIEŃ 2018

zużycia kosmetyków kwiecień

1. BODY-X Feel Enchanted 500ml - żel pod prysznic o przyjemnym, kwiatowym zapachu. Dobrze oczyszcza skórę i pozostawia na niej wyczywalny zapach. Żel bardzo mi się spodobał. Dobrze się pieni i pięknie pachnie. Dodatkowo cena - około 5zł i duża pojemność to ogromny plus. W tym przypadku jakość nie spada w porównaniu do ceny. KUPIĘ

2. ORGANIC SHOP odżywka do włosów zwiększająca objętość - odżywka ma specyficzny i mocny zapach. Zapach drzewa sandałowego w kosmetykach chyba nie do końca mnie przekonuje. Po nałożeniu odżywki na włosy mam wrażenie jaki balsam działał jak kosmetyk z miętą - chłodzi i koi. Włosy lepiej się rozczesują oraz są nieco bardziej nawilżone. Butelka produktu powinna być bardziej wygodna - konsystencja odżywki nie jest tak płynna jak myślałam przez co, po zużyciu ponad połowy butelki coraz trudniej jest ją wydobyć. Mimo plusów, co do skuteczności to raczej nie zdecyduje się na zakup tej odżywki po raz drugi. NIE KUPIĘ

3. ZIAJA  PRO - maska odżywcza z glinką brązową. Lubię maski kremowe a marka Ziaja ma profesjonalne maseczki w kremie z glinek. Niestety nie udało mi się zużyć do końca tej maski i przegapiłam termin... Postanowiłam więc zrobić kosmetyczne porządki. Maska dobrze się sprawowała i pachniała czekoladą. Po nałożeniu na skórę, twarz była dobrze nawilżona, a nawet miałam wrażenie, że lekko tłusta. Zapach czekoladowy na dłuższą metę może mdlić. Ja zdecydowanie wolę cytrusowe zapachy. NIE KUPIĘ

4. ZIAJA PRO - maska dotleniająca z glinką czerwoną. Ciekawy kolor maseczki i dobre właściwości. Podobnie jak w przypadku maski z glinką brązowo - niestety nie udało mi się jej zużyć do końca. Maska dotleniająca miała o wiele przyjemniejszy zapach niż maska z glinką brązową. Jedyny minus masek glinkowych to fakt, że po osuszeniu trudno je zmyć. Poza tym maska całkiem fajna. KUPIĘ

5. ON LINE - sól gruboziarnista do kąpieli o zapachu sosny. Relaksująca sól, która sprawi, że kąpiel będzie prawdziwym odpoczynkiem po całym dniu. Doskonały, intensywny zapach. Żałuję, że podczas robienia zakupów nie kupiłam dwóch opakowań tej soli na raz. Plus za duże, ekonomiczne opakowanie oraz za fakt, że sól nie brudzi wanny. KUPIĘ

6. FITOKOSMETIK - wzmacniający szampon ochronny do włosów z henną.Przede wszystkim ten szampon nie barwi włosów a jego główne zadanie to regeneracja, wzmocnienie i pobudzenie do porostu nowych włosów. Szampon sprawdził się u mnie przeciętnie. Ani nie zaszkodził ani nie pomógł. Włosy nie wyglądały lepiej tzn. połysk był średni, nawilżenie również przeciętne. Szampon miał przyjemny zapach. Cena szamponu to około 10 zł. NIE KUPIĘ

7. DUSCH DAS - żel pod prysznic o zapachu owocowym. Żel o kremowej konsystencji i całkiem intensywnym zapachu. Bardzo dobra jakość produktu w niskiej cenie (około 7zł). Żel dobrze się pieni i pozostawia miły zapach na skórze. Dodatkowo jego kremowa konsystencja sprawia, że skóra jest bardziej miękka i delikatnie nawilżona. Z chęcią wypróbuję inne zapachy tej marki. KUPIĘ

8. BEMA - próbka kremu do twarzy o działaniu liftingującym. Firma Bema pochodzi z Włoch. Kosmetyki Bema są dosyć drogie (kremy kosztują w granicach 70-80zł). Są to kosmetyki naturalne, bez parabenów i konserwantów. Mimo próbki kremu. NIE KUPIĘ


denko kwiecień

denko kwietniowe

kwietniowe zużycia


Jakie były Wasze zużycia w kwietniu?

Zobacz podobne posty

5 komentarze

  1. Nie widziałam tych masek Ziaji. Wydają się ciekawe, tak samo jak sosnowa sól <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niczego nie znam ;) U mnie denko kwietniowe było o wiele bardziej obfite :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Większości nie znam, ale bardzo zaciekawiła mnie tak sól do kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam żadnego z tych kosmetyków, teraz u siebie wszystko wyrzucam od razu po skończeniu

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty