Ziaja Płyn stomatologiczny remineralizujący

kwietnia 18, 2018


Odpowiednia pielęgnacja jamy ustnej zapewnia piękny uśmiech, zdrowe zęby i świeży oddech. W dzisiejszej recenzji podzielę się z Wami opinią na temat płynu stomatologicznego do płukania ust Ziaja. Czy warto go kupić, czy może jest to drogeryjny bubel?
Lubię kosmetyki Ziaja choć wiem, że ich składy nie są idealnie naturalne (o ile w ogóle są). Mimo tego, dosyć często po kosmetyki pielęgnacyjne tej marki ze względu na cenę, jakość oraz zapach.

Podczas robienia zakupów w supermarkecie, natrafiłam na płyn do płukania jamy ustnej. Główne hasło jakie przyciągnęło moją uwagę na etykiecie to remineralizujący. Kto z nas nie chciałby mieć pięknego i zdrowego uśmiechu? Trudno określić bez użycia specjalistycznych aparatów i bez oceny stomatologa, czy taki płyn na prawdę remineralizuje zęby...

jama ustna

Co na etykiecie?

ziaja mintperfect

Płyn ma dziwny smak. Nie jest to typowa mięta, ale coś właśnie takiego stomatologicznego, lekarskiego... Inni mogą określić ten smak jako chemiczny i nie naturalny. Przy częstym stosowaniu, smak może nawet mdlić. Trudno określić i porównać konkretnie smak tego płynu. Jednak po umyciu zębów i zastosowaniu płynu stomatologicznego, zęby są gładkie i ma się wrażenie jakby były dodatkowo czymś zabezpieczone. Jakąś niewidzialną powłoką. Fajnie, że wypróbowałam ale ciężko mi określić czy aby na pewno powrócę do tego produktu. Zdecydowanie wolę typowo miętowe smaki.

ziaja płyn do jamy ustnej


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: około miesiąc lub dłużej
Cena: od 10 zł
Skuteczność: czyste zęby i zabezpieczone szkliwo
Zapach: trudno określić



Jakich płynów do jamy ustnej używacie? Co polecacie?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. ja używam płynów przeciw paradontozie na zmienię z takimi po zabiegach chirurgicznych. mam problemy z zębami

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziai jeszcze nie stosowałam. Zazwyczaj sięgam po zwykłe płukanki z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty