Blogowe plany na przyszłość - Kolejne zmiany na lepsze czy gorsze?

maja 05, 2018


Zmiany są potrzebne aby nie stać w miejscu a rozwijać się dalej. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kilkoma zmianami dotyczącymi mojego bloga a może mojego życia i bloga? Jesteście ciekawi? Zapraszam na post!

Jak już Wam kiedyś wspomniałam, zastanawiałam się nad stworzeniem kolejnego, nowego bloga. Blog dotyczyłby tylko fotografii. Pomysł nie umarł ale jest jeszcze w trakcie realizacji - wybranie szablonu, wstawienie pierwszego postu itp. Nazwa już jest wymyślona.

Drugim krokiem (wymyślonym kilka dni temu) jest plan na nową serię (jedną lub dwie) w której publikowałabym posty dotyczące przemyśleń kosmetycznych (składy, statystyki znajomości i ogólnej wiedzy ludzi na temat tego, co kupują czy używają oraz inne informacje, które nie pasują stricte do kategorii: Recenzja produktu). Druga seria dotyczyła by ogólnych przemyśleń życiowych (np. praca, szkolenia, czas wolny, wakacje, rozrywka itp. - ta seria wpisywałaby się w mój Lifestyle ale byłaby bardziej określona, dlatego też potrzebuję stworzyć taką serię.) No i ostatecznie trzecia seria - nauka języków obcych ale jeszcze się waham.

W głowie mam mnóstwo pomysłów na cokolwiek. Niestety nie wystarcza mi jeden ani kilka dni na ich pełną realizację. Nie chcę jednak rezygnować. Wszystko przede mną.

A może chcielibyście zasugerować swój pomysł na jakąś serię lub inną zmianę, którą mogłabym wprowadzić na blog Magnetic Lips?




Zobacz podobne posty

6 komentarze

  1. Masz przepiękny wygląd bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. seria bardziej prywatna mnie zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tego podchodzę ostrożnie - staram się odgraniczać sprawy prywatne od blogowych, więc raczej nigdy nie będę na blogu się zwierzać ze swoich relacji lub poważniejszych problemów. Pomysły na tematy z tej serii jeszcze w toku :)

      Usuń
  3. Fajne plany, seria o życiu jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty