Green Pharmacy Szałwiowy żel do mycia twarzy

maja 22, 2018


Nie wszystkie ziołowe kosmetyki przypadają mi do gustu. Do kosmetyków z szałwią z składzie również podchodziłam sceptycznie. Zaryzykowałam jednak i zakupiłam żel do twarzy z Green Pharmacy. Czy tym razem się nie zawiodłam?
Kosmetyki marki Green Pharmacy przekonały mnie do siebie swoją ceną, szatą graficzną a niektóre z nich mają dobry skład i są wegańskie. Najczęściej do tej pory wybierałam żele do twarzy i kremy oraz płyny do higieny intymnej. Żele do twarzy przypadły mi zdecydowanie do gustu ze względu na łagodną konsystencję, dobre oczyszczenie skóry nawet mimo braku ziarenek peelingujących czy też substancji pieniących (SLS). Po zastosowaniu żelu do twarzy czuję, że moja skóra oddycha i jest niezwykle świeża. Tak samo było w przypadku szałwiowego żelu do twarzy Green Pharmacy.


żel do mycia twarzy


Żel do twarzy Green Pharmacy zawiera w składzie łagodzącą alantoinę, ekstrakt z szałwii lekarskiej oraz panthenol. Dzięki czemu powyższe, zawarte składniki skutecznie łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia skóry. Troszeczkę brakuje mi w żelu małych drobinek ale niestety w przypadku tego żelu było by to zbędne, ponieważ jego głównym zadaniem jest łagodzenie podrażnień i oczyszczanie a nie złuszczanie naskórka. 


green pharmacy żel


Żel jest bardzo wydajny i ma wygodną pompkę dzięki czemu korzystanie z niego jest niezwykle higieniczne i wygodne. Dodatkowo brązowa butelka i kolorowa, kwiecista etykieta sprawiają wrażenie czegoś swojskiego oraz w jakimś chociaż stopniu naturalnego (mimo, że kosmetyki Green Pharmacy nie są w pełni naturalnymi i mogą zawierać składniki, które źle wpływają na skórę).


żel do twarzy green pharmacy



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: miesiąc
Cena: około 7zł/270ml
Skuteczność: skutecznie oczyszcza skórę i nie podrażnia jej
Zapach: ziołowy, szałwiowy



Twój najgorszy żel do mycia twarzy to...?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty