Moja kolekcja zegarków z aliexpress.com

maja 12, 2018


Od kiedy założyłam konto na ali za namową znajomego wpadłam w zakupowy szał. Oczywiście staram się mieć jakieś granice i nie przekraczać danej kwoty na miesiąc. Najczęściej z aliexpress zamawiam zegarki i wciąż szukam nowych. Zobaczcie moją skromną kolekcyjkę zegarków.

Przy okazji zdjęcia zegarków umieściłam również moje dwie pary okularów. Moje ulubione pilotki oraz jeszcze nie używane Ray Bany. Kilka dni temu zakupiłam trzecią parę i to w LIDLU. Podobny model do tych brązowych z lewej, ale lidlowe są w odcieniach szarości. Jak na razie nie pokusiłam się o zakup okularów z ali ale nie mówię nie.

ray ban okulary

Moim pierwszym zegarkiem z tej kolekcji był "złoty" zegarek. Szukałam zegarka, reprodukcji CK. Nie zależało mi jednak na oryginale więc pokusiłam się o bardzo podobny model. Zegarek całkiem dobrze się nosi ale trzeba było skrócić bransoletkę i odjąć dwa fragmenty.

tanie zegarki

Zdecydowanie moim ulubionym zegarkiem z tej kolekcji jest czarno-biały zegarek oraz zegarek z półprzezroczystą tarczą (brązowy z białą tarczą). Ten drugi zegarek jest wyjątkowy. Moją uwagę na ali przyciągają nietypowe wzory. Aktualnie dotarł do mnie kolejny zegarek z tarczą ledową i jest świetny.

aliexpress zegarki

Który z moich zegarków podoba Wam się najbardziej?


Zobacz podobne posty

3 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty