Wiosenno-letnia wishlista 2018

maja 27, 2018


Od dłuższego czasu "kompletuję" produkty na allegro, które chciałabym mieć. Dlaczego ich nie kupuję? Czasami wynika to z wahania, czy warto kupić i czy dany produkt się sprawdzi, czasami jest to kwestia pieniędzy - trudno wydać na jedną rzecz 300 zł lub więcej. Zapraszam Was na post dotyczący mojej (nie tylko kosmetycznej) chciejlisty.

niekosmetyczna wishlista


1. Nawilżacz powietrza. Z racji tego, że alergia dokucza mi akurat w sezonie wiosenno-letnim ciągle szukam doskonałego rozwiązania i staram się ulżyć w tym cierpieniu. Jestem ciekawa czy taki odświeżacz by się u mnie sprawdził. LINK

2. Nowe, sportowe buty Adidas. Butów, szczególnie tych wygodnych nigdy za wiele. Lubię mieć ładne i wygodne buty a od kiedy mam pracę i nawet mnie stać - lubię mieć coś markowego. LINK

3. Mój obecny laptop Toshiba jest niezastąpiony. Bardzo go lubię i szanuję ale niestety od jakiegoś czasu ciągle coś się z nim dzieje. Ma też ograniczoną ilość pamięci - 256GB ale nie pamięć jest tu problemem a cały design. Wstrzymuję się jednak z zakupem nowego lapka z racji dotrwania do rocznicy 10 lat! LINK

4. Pielęgnica do włosów. To coś co odkryłam całkiem niedawno oglądając program Ostre cięcie. Zainspirowana zapragnęłam to mieć. Tylko waham się z racji tego, że być może obetnę włosy na krótko i co wtedy będę "pielęgnować"? LINK

5. Nowe słuchawki. Mam ochotę sprzedać moje aktualne, bezprzewodowe słuchawki Vivanco ze stacją dokującą i zamienić je na coś lżejszego z funkcją bluetooth. LINK

6. Może to śmieszne, że wrzuciłam poduszkę do wishlisty ale po 7,5h pracy cenię sobie komfort pracy przy komputerze w domu. Wygoda przede wszystkim. LINK

7. Od tego roku myślę o zakupie ukulele. Kiedyś próbowałam sił gry na gitarze ale szybko się zniechęciłam. Potem wróciłam. Potem stwierdziłam, że w domu nie mam miejsca na gitarę, która w większości stoi w kącie. Teraz stwierdzam, że może zakup czegoś mniejszego chociaż nie będzie mi przeszkadzał. LINK

8. Tablet graficzny. Nie upatrzyłam sobie jeszcze nic konkretnego ale chciałabym cokolwiek powyżej 300zł. Po co? Do rozwijania bloga i wszelkich stron www. Bo przecież nie wszystko można narysować na kompie. Przynajmniej ja nie mam takiej wprawy używając myszki... LINK

9. O świecy z drewnianym knotem myślę od dawna ale troszkę szkoda mi kasy. Wybieram więc jakąś pośrednią opcję - nie więcej niż 100zł. LINK

10. Rzutki magnetyczne. Przydałyby się na działce jako jedna z form rozrywki popołudniowych. LINK



Czy coś z mojej wishlisty przypadło Wam do gustu?
Czy jesteście gadżeciarzami?

Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. Życzę, żeby jednak udało się coś spełnić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno się uda :) ukulele, słuchawki oraz również rzutki - to kwestia miesiąca - czy w tym czy w następnym :)

      Usuń
  2. model adidasów ze zdjęcia wygląda fantastycznie :) mam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ukulele 2 lata i polecam :) zajmuje malutko miejsca a brzdąka się fajnie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty