Yankee Candle Turquoise Sky - zapach wody i plaży

maja 11, 2018


Wyobraź sobie, że znajdujesz się na plaży tak pięknej jak z najdroższych kurortów świata. Gdzie woda jest koloru turkusu a niebo nie skrywa żadnej chmurki. W powietrzu czuć bryzę morską i zapach słońca. Czujesz?

Nie ma lepszego polepszacza nastroju niż marzenia. Marzyć może każdy i o każdej porze. Urlop jeszcze daleko przede mną ale już teraz mogę pomarzyć o widoku morskiej piany i zapachu turkusowego nieba Yankee Candle.

Yankee Candles Turquoise sky

Jaki jest zapach Turquoise Sky?

Zdecydowanie ciężki i typowo męski. Pachnie jak bryza morska ale z dodatkiem. Mam wrażenie, że Yankee Candle pachną parafiną. Może jestem przewrażliwiona albo tak jest, że paląc świece nigdy nie czuje się w 100% tego zapachu, którym powinna pachnieć świeca. A może najpiękniej pachną tylko świece z górnej półki?


Yankee Candles Turquoise sky

Mimo wszystko zapach jest ładny i najlepiej zapalić go na 10 minut nie więcej. Wtedy tak nie czuć parafiny. Do palenia wosków zakupiłam sobie bardzo ładny kominek. Mam również jeszcze jeden kominek do olejków ale w sumie korzystam głównie z tego.

Yankee Candle


Podsumowując:

Opakowanie: 2/5 - szkoda, że nie ma pudełka
Wydajność: kilka użyć
Cena: około 9 zł
Skuteczność: relaksujący zapach
Zapach: morski



Znacie zapach Turquoise Sky?

Zobacz podobne posty

5 komentarze

  1. Miałam wiele wosków Yankee, ale na ten nie trafiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam tego wosku a kominek, dwukolorowy jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma bardzo ładny kolor, zachęcający do poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam sporo wosków Yankee już u siebie, ale nie przekonują mnie męskie zapachy, więc ten pewnie by mi nie podszedł. Zauważyłam też, że raczej skłaniam się do palenia ich jesienią i zimą, najbardziej na świecie podchodzi mi zimą Snowflake Cookie, na drugim miejscu mam Honey and Spice. Próbowałaś wosków Kringle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, mam Citrus and Sage oraz Secret. Zdecydowanie Kringle lepsze niż YC.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty