#26 Denko Czerwiec 2018

czerwca 30, 2018


W ostatnim tygodniu zrobiłam porządki w kosmetykach. Mam sporo nowości jak również kosmetyków, które przywiozłam z Meet Beauty oraz See Bloggers + dokupione produkty ze sklepów internetowych. Zaczynam przystępować do zużywania. A co udało mi się zużyć w czerwcu? Zapraszam na post!

DENKO CZERWIEC 2018


1. AA - kremowa emulsja do higieny intymnej 300ml. Dobry i łagodny żel do mycia okolic intymnych. Żel ma delikatny zapach i nie podrażnia. Z tego, co pamiętam nie był drogi. Nie przepadam za kremowymi żelami ale do pielęgnacji okolic intymnych często spotyka się właśnie taką postać żelu. Przypuszczam, że jeszcze kiedyś powrócę do tego żelu. KUPIĘ

2. DR. SANTE - odżywka do włosów z keratyną 200ml. Odżywkę wraz z szamponem i serum na końcówki kupiłam w zestawie. Jak na razie skończyłam odżywkę i już niedługo dokończę szampon. Najgorzej idzie mi z serum ponieważ jest bardzo wydajne (wystarczy zaaplikować dwie dozy na końcówki). Formuła kosmetyków Dr. Sante z keratyną bardzo przypadła mi do gustu. Włosy ładnie się układały oraz nie przetłuszczały się tak szybko. RECENZJA KUPIĘ

3. ZIAJA PRO - preparat silnie złuszczający z mikrogranulkami 400ml. Tego kosmetyku wraz z innymi z ZIAJA PRO używałam do zabiegów na stopy. Bardzo dobrze pomaga złuszczyć martwy naskórek i przygotować pięty do dalszego zabiegu np. z wykorzystaniem frezarki. Po całym zabiegu na stopy, pięty były z znacznie lepszej kondycji. KUPIĘ

4. BIAŁY JELEŃ - hipoalergiczny żel do mycia twarzy 175ml. Żel do skóry tłustej i trądzikowej ze skłonnością do alergii. Szczerze przyznam, że po marce Biały Jeleń spodziewałam się czegoś lepszego. Niestety żel słabo wydajny. Teoretycznie ma korek typu klik ale po zastosowaniu jednej dozy ma się wrażenie brudnej twarzy. Żel zniknął błyskawicznie. Konsystencja bardzo żelowa, zbita. Można by się myć cały dzień aplikacja po aplikacji aż do końca butelki. Pachnie delikatnie. Po twarzy ślizga się jak guma. Recenzja wkrótce. NIE KUPIĘ

5. CHRISTIAN LAURENT - mineralny podkład matujący 32ml. Podkład z 24 karatowym złotem. Kupiony w Rossmannie na którejś promocji. Podkład bardzo dobrze sprawdzał się i sprawdza na codzień. Mam już druga butelkę tego podkładu. Raczej jestem zadowolona choć wolałabym coś lżejszego typu krem BB ale jeszcze nie znalazłam swojego odcienia. Zauważyłam, że podkład nie da się zmyć czymkolwiek. Koniecznie musi to być olejek do twarzy lub żel micelarny/płyn. Przy użyciu zwykłego żelu i toniku rozmażemy tylko podkład po twarzy. Konieczna jest dokładna i dogłębna pielęgnacja. RECENZJA KUPIĘ


denko blogerskie

moje zużycia kosmetyczne

denko czerwiec 2018


Jak wyglądają Twoje zużycia w czerwcu?
Więcej kupiłaś czy zużyłaś?

Zobacz podobne posty

6 komentarze

  1. Na razie nie robię wpisów z denka, więc nie porównam. Ale w czerwcu moje zakupy były dość znaczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego z tych produktów :) Moje denko pojawi się jutro na blogu. Jest tego nieco więcej, ale najważniejsze, że można sięgnąć po nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się przyjrzeć bliżej tej firmie od podkładu, bo pierwszy raz o niej słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skromne denko, niczego nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ten preparat z Ziaji jest dostępny w drogeriach czy tylko w ich sklepie firmowym?

    OdpowiedzUsuń
  6. nie prowadzę denka, ale generalnie mam taką zasadę, że jak coś zużywam to wtedy kupuję drugie. nawet mi się czasem udaje tego trzymać, przynajmniej w czerwcu tak było :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty