Kringle Candle Kora cytrusowa Slate

czerwca 12, 2018


W ostatnim czasie skorzystałam z promocji na woski Kringle Candle w sklepie internetowym kosmetykizameryki. Ile wosków kupiłam i czy jestem z nich zadowolona? W dzisiejszej recenzji podzielę się swoimi spostrzeżeniami na temat wosku Slate.

Nie jestem woskomaniaczką ale lubię coś czasami odpalić. Tak dla relaksu lub aby dopełnić koniec dnia jakimś miłym akcentem. W większości wszystkie woski kupuję w ciemno i przez internet. Tak też było w przypadku zapachu Slate.

slate wosk kringle

Wosk prezentuje się wspaniale. Piękna szata graficzna nawiązuje wg mnie do jakiegoś morskiego zapachu. Nic bardziej mylnego. Zapach Slate nie jest powiązany ze świeżą bryzą. To zapach tajemniczy, głęboki, zmysłowy i zdecydowanie męski. Przyznam szczerze, że nie jestem aż taką fanką męskich perfum ale jeśli poczuje jakiś na prawdę przyjemny zapach to nie jestem w stanie wyjść z podziwu. Zapach Slate jest niezwykle nastrojowy i idealny na wieczór.

kringle candle

Co pisze producent o zapachu:

Wosk zapachowy Kringle Candle Kora Cytrusowa Slate.
Idealnie wyważone połączenie cytrusów, drzewnej kory i piżma. Doda elegancji i wdzięku każdemu wnętrzu.

kringle candle woski zapachowe


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: jeden "ząbek" wosku można palić do kilku razy
Cena: około 11zł
Skuteczność: bardzo dobry odświeżacz i umilacz powietrza
Zapach: przyjemny, relaksujący, zmysłowy



Jaki jest Twój ulubiony zapach z Kringle Candle?

Zobacz podobne posty

3 komentarze

  1. ja uwielbiam męskie perfumy, ten wariant zapachu jest bardzo intrygujący

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach brzmi ciekawie chociaż z cytrusami się nie lubię ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że bardziej by mi pasował jednak jesienią bądź w bardziej chłodne wieczory.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty