Lista programów rozrywkowych, które lubię oglądać

czerwca 22, 2018


Co oglądacie w telewizji w wolnym czasie? Seriale? Kabarety czy inne programy? Pomyślałam, że stworzę taką mini listę z moimi ulubionymi programami. Może podzielimy swoje zainteresowania albo polecicie mi coś fajnego z danej kategorii. Zapraszam na post!


Na oglądaniu telewizji nie spędzam dużo czasu. W większości swój czas poświęcam przy komputerze: a to coś tworzę, a to coś piszę a więc słucham i oglądam również na komputerze. Jeśli jednak chcę odpocząć od bliskiego monitora włączam telewizor. Zazwyczaj wybieram programy kulinarne, podróżnicze i takie z których dowiem się czegoś ciekawego. Równie chętnie wybieram programy o niczym - takie życiowe. Poniżej przygotowałam swoją 10 programów, które najczęściej oglądam. Zazwyczaj są to kanały: TVN, TVN STYLE, HGTV. Kolejność programów nie ma znaczenia:

1. Kuchenne rewolucje
2. Domowe rewolucje
3. Kobieta na krańcu świata
4. Googlebox. Przed telewizorem.
5. Sekrety chirurgii.
6. Co nas truje.
7. 36,6
8. Mam talent!
9. Sablewskiej sposób na...
10. Królowe życia


telewizja programy rozrywkowe


Jestem ciekawa jakie oglądacie programy rozrywkowe oraz czy znacie programy wymienione przeze mnie? Dajcie znać w komentarzu!


Zobacz podobne posty

5 komentarze

  1. o domowych rewolucjach nie słyszałam jeszcze , pozostałe programy znam i lubię, dodałabym kossakowskiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość z nich oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobne programy oglądam,jeszcze dorzucę Nasz nowy dom,Dorota Cię urządzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak oglądałam tv to u mnie królowała Dorota Szelągowska i kuchnia+ :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam Kuchenne Rewolucje! Sablewską też bardzo lubię. No i oczywiście wszystkie X-Factory, Mam talent, The Voice... :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty