Ziaja Oczyszczający żel micelarny do twarzy Jagody acai

czerwca 16, 2018


Dobry żel do mycia twarzy to w mojej codziennej pielęgnacji twarzy podstawa. Dzięki niemu mogę w szybki sposób zmyć makijaż i oczyścić skórę oraz zapobiec wszelkim zmianom skórnym m.in. trądzikowi. Czy żel z Ziaja sprostał moim wymaganiom?


ziaja żel micelarny

Żel do mycia twarzy z jagodami acai Ziaja kupiłam przez internet podczas robienia zakupów stricte kosmetycznych. Zazwyczaj co jakiś czas uzupełniam zapasy o stałe produkty + odkrywam nowości. W mojej pielęgnacji zarówno ciała jak i twarzy stale przeważają żele myjące. Staram się wybierać produkty, które ścierają naskórek, mają lekką konsystencję, są niedrogie ale też ich składy nie są drogeryjne lub chemiczne. Wiem, że Ziaja nie cieszy się pozytywną opinią wśród zwolenników naturalnych kosmetyków ale mimo wszystko lubię tą firmę i  nie widzę, żeby mojej skórze coś się działo.


Jaki jest żel peelingujący do twarzy Ziaja?


jagody acai ziaja żel


Żel peelingujący Ziaja dokładnie myje twarz i pozostawia na niej delikatny zapach. Ma różowy kolor i maleńkie, peelingujące drobinki. Używałam żelu Ziaja razem z muślinową ściereczką do mycia twarzy i wtedy czułam, że moja skóra jest dokładnie oczyszczona. Warto zwrócić uwagę na fakt, że jest to żel micelarny a więc taki, który powinien bez problemu poradzić sobie ze zmyciem makijażu. U mnie się to sprawdziło przy zastosowaniu żelu ze ściereczką muślinową. Minusem żelu może być dla niektórych brak intensywnej piany ale nie jest to absolutnie powód aby ten żel skreślać całkowicie.


ziaja żel micelarny


Przekonana do żelu Ziaja kupiłam już drugą butelkę. Mam miłe skojarzenia z produktami Ziaja. Zarówno żel i produkty z serii Ziaja Manuka przypadły mi do gustu tak i ten żel - peelingujący z jagodami acai jest godny polecenia. Cena jest niska więc nawet jak się nie sprawdzi u Was to strata będzie niewielka.


produkty ziaja


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: opcjonalna ilość większej kropli wystarcza na umycie twarzy
Cena: około 5-8zł
Skuteczność: dokładnie oczyszczenie skóry twarzy i pozostawienie jej świeżej na kilka godzin, zmniejszenie produkcji sebum
Zapach: owocowy ale delikatny


Znacie żel? Polecacie? Co sądzicie o produktach Ziaja?

Zobacz podobne posty

5 komentarze

  1. Znam serię, ale tego konkretnego żelu nie. Obecnie z tej serii używam żelu pod prysznic i toniku do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Ziaji najczęściej sięgam po kosmetyki do twarzy. Raz może miałam jakiś żel-mydło do kąpieli.

      Usuń
  2. Ziaja ma dobre i tanie kosmetyki :) kiedyś gdy moje fundusze były znacznie mniejsze tylko po produkty tej marki sięgałam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty