Donegal Silikonowy płatek do mycia i masażu twarzy

lipca 07, 2018


Bardzo lubię, gdy wracam do domu i po całym dniu zmywam się z siebie podkład i puder. Nie maluję rzęs często z racji mojej alergii i ciągłego dotykania oczu ale podkład i puder nakładam praktycznie codziennie z wyjątkiem weekendów. Szukam różnych sposobów na dokładne zmycie makijażu z twarzy. Ostatnio moją uwagę przykuł płatek do mycia i masażu twarzy. Jesteście ciekawe, czy się sprawdził? Zapraszam na post!

Płatek kupiłam przy okazji zakupów online. Jak zawsze w moim wirtualnym koszyku znalazły się żel do twarzy i żel do kąpieli. Zaciekawił mnie również ten płatek. Z zazdrością i wahaniem patrzę jak dziewczyny kupują sobie szczoteczki soniczne Foreo. Może i ja bym kupiła gdyby nie fakt odnośnie ilości użycia. Uważam, że produkt za 150 zł wzwyż powinien posłużyć znacznie dłużej a może i nawet kilka lat...

Wracając do płatka oczyszczającego twarz. Płatek z Donegala jest oczywiście bardzo poręczny choć widziałabym tutaj coś w stylu paska niż dzyndzla do chwytania. Płatek ma niewielkie wypustki, które dosyć fajnie masują twarz. Najczęściej stosuję płatek z olejkiem lub żelem do mycia twarzy. Trzeba uważać na ilość piany, która w pewnym momencie spływa z twarzy a płatek jest dosyć nieporęczny na dłuższe mycie.

płatek do twarzy

płatek donegal

Płatek do mycia twarzy możemy zabrać ze sobą w podróż. Koszt takiego płatka również jest śmiesznie niski (około 4-6zł). Pokusiłabym się o większy rozmiar płatka i lepszy komfort użytkowania. Myślę, że to ciekawy i dobry produkt. Nie zaszkodzi spróbować :)

donegal płatek do mycia twarzy

płatek do masażu


Podsumowując:

Opakowanie: brak opakowania
Wydajność: dosyć długa lub być może dożywotnia
Cena: 4-6zł
Skuteczność: delikatny masaż i wygładzenie skóry po umyciu, która jest delikatna i bardziej napięta niż przed myciem
Zapach: brak


Używałaś takiego płatka do mycia twarzy? Czym zmywasz makijaż?

Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. JA MAM CZYŚCIK NAKŁADANY NA DWA PALCE, SUPER SIĘ SPRAWDZA I NIE RUSZA

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny płatek z Rossmanna i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten płatek i lubię go używać, ale zgodzę się z Tobą, że ten dzyndzel z tyłu jest mega niewygodny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym przetestować płatek :)
    6 zł to nijakie pieniądze, a być może trafiłabym na satysfakcjonujący mnie produkt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty