Lady Speed Stick Antyperspirant w sztyfcie i w żelu

lipca 12, 2018


Kiedy słyszę nazwę Lady Speed Stick to przypomina mi się dzieciństwo. Dzisiaj to już czas daleki i odległy ale jednak budzi jakieś miłe wspomnienie. Czy marka zmieniła się na gorsze przez te lata?
Markę Lady Speed Stick znam głównie z antyperspirantów. Nie wiedziałam jednak, że antyperspiranty występują w kilku wersjach zapachowych. Wybrałam dwa antyperspiranty: Aloes i Klasyczny zapach 24/7.

Warto zwrócić uwagę, że te dwa antyperspiranty różnią się nie tylko zapachem ale także konsystencją. Jeden z nich (Aloes) występuje w żelowej formie a klasyczna wersja Lady Speed Stick występuje jako sztyft.

Lady Speed Stick

Lady Speed Stick

Wybierając antyperspiranty kieruje się głównie zapachem. Jeśli mają delikatny ale wyczuwalny zapach i są w formie kulki lub sztyftu to na pewno znajdą się w moim koszyku. Najczęściej używam antyperspirantów z firmy Nivea bo podobają mi się ich zapachy. Niestety porównując te antyperspiranty do antyperspirantów Nivea to pod względem zapachów, te są znacznie słabsze jak również mniej skuteczne.

Lady Speed Stick

Muszę przyznać, że jestem rozczarowana antyperspirantami Lady Speed Stick. Kojarzę ten zapach z dzieciństwa, kiedy to znalazłam klasyczny antyperspirant Lady Speed Stick w kosmetyczce mojej siostry. Wtedy wówczas byłam po wrażeniem a dziś niestety nie... Być może firma zmieniła coś w kompozycji składników i obecnie jest gorzej. Trudno powiedzieć.

Lady Speed Stick


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: ponad miesiąc
Cena: około 7-8zł
Skuteczność: przeciętna ochrona przed potem, słaby zapach antyperspirantu
Zapach: słaby zapach


Znacie produkty marki Lady Speed Stick?

Zobacz podobne posty

5 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty