Kosmetyka Naturalna Farba koloryzująca do włosów

8.6.17


Bardzo rzadko farbuję włosy, ale niestety lata lecą i siwe kosmyki coraz częściej pojawiają się na czuprynie. Wciąż szukam jakiejś alternatywy do farbowania włosów tymi szkodliwymi substancjami. Może tym razem to, co znalazłam - to jest to?



naturalna farba do włosów

Farbę naturalną do włosów kupiłam parę miesięcy temu w sklepie misumi24.pl i muszę Wam powiedzieć, że kolor tej farby ładnie złapał moje włosy (w mam problem bo i tak mam ciemne). Farba przystępna cenowo - koszt około 10 zł i tylko na raz.

Wśród kilku innych odcieni wybrałam KASZTANOWY

naturalna farba do włosów

Po raz pierwszy testowałam coś z firmy Kosmetyka Naturalna ale z chęcią zamówię jeszcze jakąś farbę z tej samej firmy bo byłam z niej zadowolona.

Oprócz farbowania pasta kolorystyczna wzmacnia włosy i zapobiega ich wypadaniu (podczas systematycznego stosowania)

Pasta nie zawiera amoniaku i wody utlenionej.

Jest na bazie henny (lawsonia) ale duża szkoda, że zawiera te nieszczęsne parabeny...

henna koloryzująca do włosów

henna do włosów


Jestem zadowolona z farby ponieważ udało jej się pokryć siwe włosy i trzymała się całkiem długo (jak dla mnie) bo ponad miesiąc czasu. W przypadku innych farb (nie trwałych) efekt utrzymuje się maksymalnie 2 tygodnie).


henna włosy


Do farby dołączone są rękawiczki i czepek ochronny


włosy blog


Dostępność: misumi24.pl

Cena: od 8 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 4/5
Cena: 5/5
Skuteczność: efekt widoczny nawet na ciemnych włosach, dobre krycie koloru i długi czas utrzymania się koloru na włosach
Zapach: trudno stwierdzić





Znacie tą firmę? Polecacie jakieś farby naturalne do włosów?

Zobacz także:

6 komentarze

  1. kolor na opakowaniu jest bardzo ładny, ja uwielbiam jasne zimne blondy a taki kolor ciężko uzyskać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko :) do mnie jednak w ogóle by nie pasował taki kolorek

      Usuń
  2. Nie farbuję włosów i w najbliższym i trochę późniejszym czasie nie zamierzam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj też tak mówiłam ale niestety czas to zmienił :) raz na jakiś czas farbuję

      Usuń
  3. ciekawe jak wygląda na włosach

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor na opakowaniu ładny :) Kiedyś co chwile farbowałam włosy, teraz zrobiłam sobie pół roku przerwy, niech mi się trochę odbudują :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa