Natura Siberica Loves Estonia Krem nawilżający do twarzy

lipca 21, 2020


Jestem ciekawa ile kobiet zmaga się z tym samym problemem co ja jeśli chodzi o wybór kremu do twarzy. A to za tłusty, a to za drogi, a to zbyt mało wydajny a to zapach zły... a jak już wszystko ok to skład nieodpowiedni dla mojej skóry. Co dalej?
Z kremem jest jak z podkładem - ciągle szukam idealnego kosmetyku, który sprawdził by się na co dzień oraz miał wszystkie te czynniki, które są dla mnie ważne (zapach, wytrzymałość, cena, skład). W przypadku kremu marki Natura Siberica strzał był praktycznie w dziesiątkę.

Wygodne opakowanie - dozownik pompka to jeden z plusów kosmetyków. Następnie jego lekka formuła sprawia, że wystarczy odrobina aby bardzo dobrze się wchłonął. Dodatkowo nie pozostawia nieprzyjemnego filmu na skórze. Co więcej? Krem posiada delikatny zapach. Z chęcią mogłabym go zastąpić innym - może miętowym albo cytrusowym? Ten jest trochę taki monotonny i mało kojarzy mi się z naturą.


Oprócz zapachu, który jest znośny - nie widzę innych minusów. Krem jest w dobrej cenie więc każda z nas może sobie na niego pozwolić. Ten krem udało mi się skończyć jeszcze w listopadzie 2019 r. ale dopiero teraz przygotowałam dla Was jego recenzję aby ponownie go wspomnieć.



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: około miesiąc
Cena: od 15 zł
Skuteczność: dobrze nawilżona i nie obciążona skóra twarzy
Zapach: malina moroszka i bławatek



Znacie kosmetyki Natura Siberica?

Zobacz podobne posty

1 komentarze

  1. Ania Natura Siberica w ostatnim czasie zmieniła sporo swoich kosmetyków. Odświeżona oferta jest jeszcze bardziej dopasowana do potrzeb klientów :-) no i oczywiście szata wizualna bardzo kojarzy się z naturą.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty