Delia Cameleo Seria keratynowa do włosów

12.6.17



Marzeniem każdej z nas są piękne włosy i paznokcie. Ciągle szukamy produktów idealnych, chodzimy lub też nie do fryzjera, łykamy coraz to lepsze suplementy diety. Czy to wszystko pomaga i przynosi nam widoczne rezultaty? Wszystko zależy jak bardzo się staramy. A może by tak mieć własny salon fryzjerski i SPA dla włosów w domu?
Na stronie sklepu wizaz24.pl zobaczyłam szampon keratynowy. Wrzuciłam go od razu do koszyka (pasowała mi mała pojemność i cena - chciałam wypróbować czy warto kupić coś większego) później jednak zobaczyłam, że dostępna jest również maska, keratyna i odżywka. Postanowiłam zakupić cały zestaw przy jednym zamówieniu.



cameleo blog


Wszystkie kosmetyki z serii keratynowej mają taki sam - trochę drogeryjno-fryzjerski zapach. Na początku w ogóle mi to nie przeszkadzało bo moją uwagę przykuły efekty.

Testowałam produkty na włosach krótkich - od razu widziałam pozytywną różnicę po umyciu - bardzo dobrze się układały, i przede wszystkim czułam jakbym dopiero wyszła od fryzjera.

Włosy miękkie i podatne na układanie a oprócz tego mocno pachniały (trochę jakby ktoś spryskał lakierem). Kosmetyki stosowane wg kolejności czyli: szampon, odżywka, maska a na końcu po spłukaniu włosy spryskałam keratyną.


delia cameleo

delia cameleo

keratyna szampon cameleo


Każdy produkt to koszt od 5 zł do 10 zł więc polecam wypróbować w mniejszej pojemności aby sprawdzić, czy kosmetyki nam przypasują.

Do szamponu i odżywki z chęcią bym wróciła. Maska natomiast przypomina mi konsystencją maski Kallos.


szampon keratynowy do włosów


Dostępność: wizaz24.pl

Cena: od 5 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 4/5
Cena: 5/5
Skuteczność: włosy jak po wizycie u fryzjera :-)
Zapach: drogeryjny ale przyjemny, trudno określić konkretnie co przypomina





Używałyście jakiegoś produktu DELIA CAMELEO z serii keratynowej?

Zobacz także:

12 komentarze

  1. Nie miałam styczności z tymi produktami :) ale cieszy mnie Twoja wysoka ocena, może kiedyś się im przyjrzę bliżej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzadko kiedy coś mnie zachwyca aż tak - oprócz Babci Agafii i saszetkowych szamponów, maseczek - warto spróbować serię keratynową z Delii :)

      Usuń
  2. Używałam maski z tej serii i byłam z niej bardzo zadowolona. Na pewno jeszcze do niej nieraz wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka cena i działanie zachęcają do zakupu. Podobają mi się również opakowania. Profesjonalnie wyglądają, co cieszy również oko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - w dodatku są bardzo praktyczne - małe pojemności w których można przygotować coś swojego DIY

      Usuń
  4. Mam szampon i odżywkę jeszcze czekają na test :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy nie lubią się z keratyną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to wielka szkoda... nawet nie przychodzi mi do głowy, co innego mogłabym Ci poradzić... keratyna to główny składnik budulcowy włosa - aż dziwne, że Ci nie pasuje...

      Usuń
  6. Delia ma coraz ciekawsze kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie a teraz testuję kremiki do rąk :)

      Usuń
  7. Chętnie zapoznam się z tym zestawem, ciekawe czy moje włosy by się z nim polubiły :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa