7. Edycja spotkania blogerów BLOGOTOK 2018 | Fotorelacja

maja 20, 2018


To już po raz siódmy Kielce zapraszają blogerów z całej Polski. Podobnie jak inne imprezy zrzeszające blogerów: Meet Beauty, Blog Conference Poznań, See Bloggers i pozostałe. Co się działo w tym roku? Czego się nauczyłam i kogo poznałam? Zobaczcie sami!
Tegoroczny Blogotok odbył się pod hasłem Społeczność i miał miejsce jak rok temu w ogromnym budynku Targów Kielce. Rejestracja rozpoczęła się od 9. Niestety w tym roku w moje nazwisko wkradł się chochlik i identyfikator został napisany ręcznie w momencie mojego przybycia. A już myślałam, że na sali jest moja koleżanka z "podstawówki"...


Prelegentami w tej edycji byli:

✔ Marcin Perfuński supertata.tv
✔ Maciej Blatkiewicz maciej.je
✔ Tomasz Brusik rysujefejsbuki.pl
✔ Janina Bąk janinadaily.com
✔ Jan Favre stayfly.pl
✔ Alex i Karol Lewandowscy busemprzezswiat.pl
✔ Agnieszka Niedziałek napieknewlosy.pl
✔ Ewa Dudek webePartners.pl


W przerwie między wykładami można było odpocząć, zrobić zdjęcia i zjeść coś dobrego. Poniżej kącik wypoczynkowy przygotowany przez partnera sieci afiliacyjnych webePartners.pl

blogotok webepartners

blogotok kielce 2018

blogotok kielce 2018

Pierwszą prezentację przedstawił Marcin Perfuński z bloga supertata.tv. Przyznam szczerze, że podeszłam do tego sceptycznie i z góry stwierdziłam, że pewnie będzie nudno. No bo jak to... pewnie cała jego prezentacja będzie o dzieciach a tu ogromne zaskoczenie. Marcin sam przyznał, że skończył teologię więc jego wykład będzie nawiązywał do... tematów Biblii.

blogotok kielce 2018

marcin perfuński supertata

blogotok kielce 2018

blogotok spotkanie kielce 2018

Jak widzicie Marcin miał mocne, niepodważalne dowody na to, że jednak apostołowie byli blogerami. Celne spostrzeżenia i wnioski z nutką humoru. Wszystko bardzo ciekawie i mądrze powiedziane. Dało mi to do myślenia i zastanowienia się nad tym, co tak naprawdę piszę i jaki jest mój nadrzędny cel.

blogotok kielce

Potem występowała Agnieszka Niedziałek z bloga napieknewlosy.pl. Bardzo pozytywna i sympatyczna osoba choć mocno zakręcona. Trzeba przyznać, że wie czego chce i świadomie dąży do niego. Jakby to powiedzieć: właściwa osoba na właściwym miejscu! Opowiadała nam jak założyła grupę na facebooku, która miała banalną ale i trudną nazwę wwwłosy :D Opowiadała całą swoją historię jak zaczynała, jak zbudowała swoją społeczność na grupie fanpage, potem założyła sklep i że pracuje po 12 godzin, ale lubi to, co robi i jest pracoholikiem.

blogotok napieknewlosy agnieszka niedziałek

kielce blogotok 2018

Na Blogotoku poznałam blogerki:


blogotok 2018

Podczas dłuższej przerwy można było skosztować pysznych brownies z La Baguette oraz innych deserów, a także sushi i pizzę. Niestety nie załapałam się na pizzę bo za bardzo pochłonęły mnie zdjęcia do konkursów #hagicosmetics #resibo #webepartners #sirepl

blogotok kielce 2018

Po przerwie nastąpiła kolejna prezentacja prowadzona przez Maćka z maciej.je pt. Jak przenieść społeczność z bloga na youtube? W rzeczywistości to wcale nie jest takie łatwe jak nam się wydaję o ile w ogóle jest to możliwe. Dlatego, że są ludzie, którzy lubią w większości czytać oraz są i tacy, którzy lubią tylko oglądać vlogi. A więc w rezultacie możemy stworzyć dwie społeczności wokół siebie.

jan favre blogotok

Błędy, które popełniamy sprzedając swój produkt swojej społeczności wg Jana Favre z bloga stayfly.pl. 

blogotok sponsorzy

Podczas prezentacji, pomiędzy występami prelegentów były organizowane konkursy. Można było wygrać książki z wydawnictwa Jedność, kubki SirePl, kosmetyki Resibo&Hagi Cosmetics.

Pyszne deserki!

jedzenie na blogotoku

Zbliżenie. Kadr. Poszło!

blogotok

blog magnetic lips

Krótka prezentacja dotycząca zarabiania poprzez polecanie produktów dzięki linkom afiliacyjnych WebePartners.

sieć afiliacyjna

Busem przez świat czyli 10 sposobów jak bardziej zaangażować swoją społeczność w wykonaniu państwa Lewandowskich. Podczas tej prezentacji dowiedziałam się jak łatwo można zaangażować ludzi i przyłączyć ich do spełnienia swojego celu. W przypadku pary z bloga Busem przez świat i problemu popsutego samochodu, ludzie bardzo szybko zaangażowali się w pomoc i zebranie pieniędzy tylko dlatego, żeby ta dwójka mogła dalej spełniać swoje marzenia i kontynuować podróż. Nic a zwłaszcza pieniądze nigdy nie powinny nas ograniczać, prawda?

blogotok busem przez świat

blogotok busem przez świat

Czarny humor i niezwykle trafne słowa? Tak określiłabym następnego prelegenta - Tomasz Brusik z rysujefejsbuki.pl. Podczas jego prezentacji często używał stwierdzenia wróg mojego wroga jest moim przyjacielem. Nigdy nie patrzyłam na blogowanie wg negatywnych tematów, które mogą łączyć ludzi. A więc jeśli większość internautów bierze pod lupę jednego artystę lub dany temat, my również możemy się do tego przyłączyć czerpiąc jednocześnie inspiracje oraz treści na bloga. 

rysujefejsbuki

rysujefejsbuki

Ostatnia prezentacja należała do niezwykle przesympatycznej i inteligentnej dziewczyny z poczuciem humoru. Janina Bąk z janinadaily.com. Prezentacja, która przykuła moją uwagę po zaprezentowaniu przez Janinę krótkiego filmiku Wytnij sobie chłopaka z kartonu po mleku. No spoko. Banalne ale zabawne!

janina daily blogotok

janina bąk

janina daily

Janina przedstawiła również (dla mnie nowe) narzędzie NapoleonCat, które śledzi aktywność wszystkich użytkowników naszej społeczności. Dzięki temu możemy np. zorganizować konkurs typu Fan miesiąca na naszym fanpage.

narzędzie sprawdzające aktywność użytkowników

Na koniec ogłoszenie zwycięzców w konkursach zorganizowanych wspólnie przez WebePartners. Jestem pod wrażeniem, że pierwszy raz w życiu (nie licząc kiedyś lakierów na rozdaniu blogowym) udało mi się coś wygrać! Dzięki moim instagramowym zdjęciom wygrałam kubek oraz kosmetyki naturalne marki Hagi Cosmetics. Partnerami moich nagród byli: WebePartners, SirePl, TheStylePl.

Serdecznie dziękuję za piękne wygrane!



Po Blogotoku czas na AFTEREK!

W tym roku (chyba dla mnie) znacznie gorszy lokal - Plac Cafe. Na miejscu, czekając na nowo poznaną koleżankę Anię, zdążyłam nieco zaspokoić swój głód mixem sałat z figą, doprawioną octem balsamicznym + lemoniada. Co prawda, miałam ochotę na coś porządniejszego ale nie znalazłam w menu nic, co by mnie szczególnie zainteresowało.

plac cafe



Jak Wam się podobała moja fotorelacja?
Byliście na Blogotoku?

Zobacz podobne posty

8 komentarze

  1. Nie uczestniczyłam nigdy w takiej imprezie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joanna, dziękujemy Tobie i Janinie za wspomnienie o NapoleonCat! Dla blogerów mamy specjalne konta, więc zapraszamy do przetestowania aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem z Kielc,bloga prowadzę 8 lat a nigdy nie byłam :( wstyd! muszę to nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję wytrwałości! koniecznie musisz się zapisać na Blogotok za rok!

      Usuń
  4. Najlepsza edycja bo poznałam Ciebie i dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty