1. Edycja Spotkania Blogerów Beauty Fair Influencers 2019 | Beauty Fair | Fotorelacja

grudnia 04, 2019


Ponad tydzień temu uczestniczyłam na konferencji blogerskiej Beauty Fair Influencers oraz na targach Beauty Fair w Katowicach. W tym poście podzielę się z Wami swoimi wrażeniami oraz zdjęciami, które wykonałam podczas tego wydarzenia. Zapraszam!



Podczas katowickich targów można było podziwiać kolorowe stoiska marek, prezentacje np. jak przedłużyć włosy przy użyciu produktów danej firmy jak również można było zakupić wiele produktów, ponieważ stoiska w większości były wyposażone w kasy fiskalne.











Poniżej zdjęcie ze stoiska na którym można było sobie zafundować wybielanie zębów za chyba 100zł. Trochę się bałam i nie zaryzykowałam. Nazwy stoiska (ani firmy) już niestety nie pamiętam.



Stoisko marki L`Alga - mgiełkę do testów otrzymałam po spotkaniu Beauty Fair Influencer. Moją recenzję możecie poczytać tutaj ➡ Mgiełka do włosów bez spłukiwania marki L'Alga.




Niektóre stoiska zorganizowały ciekawe atrakcje m.in. jak analiza kolorystyczna dwóch przypadkowych typów urody - ciepły i zimny.






Wykłady podczas spotkania Beauty Fair Influencers


Pierwsza prezentacja podczas konferencji przypadła na markę Uzdrovisco. Tematem prezentacji była oczywiście naturalna pielęgnacja - fakty i mity dotyczące kosmetyków naturalnych oraz ich stosowania. Miałyśmy też okazję poznać produkty marki Uzdrovisco i wylosować sobie jakiś dla siebie do testów. Następne spotkanie dotyczyło bezpieczeństwa korzystania z Instagrama i szkodliwych aplikacji. Dużo przydatnych rzeczy dowiedziałam się też z prezentacji Pauliny Dumy odnośnie aspektów prawnych pracy blogera, organizacji konkursów, rodzaju umów itp.
W niedzielę postanowiłam odwiedzić targi Beauty Fair z racji tego, że nie dostałam się na żadne warsztaty Beauty Fair Influencers, więc nie chciałam aby ten dzień był stracony :-)




Poniżej makijażowa prezentacja Łukasza Biera - niestety nie było już miejsc do siedzenia więc stałam "w tyle".


Ostatnia prezentacja była poprowadzona przez panią Annę Pytkowską, która jest współwłaścicielką agencji BLOGmedia. Opowiedziała nam o dobrych praktykach współpracy klientów z influencerami oraz przedstawiła obraz blogera jako opcję działalności przynoszącej zyski. 


W przerwie między prezentacjami zagadałam do Karoliny (obserwuję ją już od ponad dwóch lat na YT ale na bieżąco jestem zawsze z instagramem :-) Karolina prowadzi kanał na YT - nieidealna_yt


Pozdrawiam również serdecznie Iwonkę z kosmetycznego bloga Czerwona strona nieba
Dziękuję, że udało się zamienić kilka słów i spędzić miło czas podczas wykładów.




Dajcie znać w komentarzu jak Wam się podoba moja fotorelacja?
Czy uczestniczycie w podobnych spotkaniach?



Zobacz podobne posty

1 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty