Tonik Manuka, Żel Manuka Ziaja

22:10




Zakup tych dwóch a właściwie trzech kosmetyków bo posiadam jeszcze krem - okazał się praktycznie strzałem w dziesiątkę. Ładnie pachnie, pielęgnuje, odświeża i oczyszcza.



Do tego zestawu jest jeszcze pasta manuka jednak jej konsystencja nie przekonuje mnie z racji tego, że może być "tłustą maseczką" której później ciężko pozbyć się z twarzy.


Cena jest bardzo przystępna bo koszt toniku to zaledwie jakieś 6-8zł, żel podobnie oraz krem.
Stosuję od dłuższego czasu - żel codziennie, tonik praktycznie prawie codziennie, a krem (z kwasem migdałowym) od czasu do czasu.
Poprzednio używałam tonika i mleczka nie pamiętam jakiej firmy (seria profesjonalna dla użytku w salonach kosmetycznych) ale skoro tego nie pamiętam, to na pewno nie wywarło to na mnie takiego wrażenia jak te wyżej wymienione kosmetyki.
aaa już mam... firma nazywa się APIS - jest to seria dla kosmetyczek - tonik i mleczko z zielonej herbaty bodajże - koszt około 23-25zł za jedną rzecz ale pojemność 500ml.

Opłaca się jeśli ktoś chce mieć z głowy zakup na jakiś czas. Mnie osobiście tonik i mleczko starczyło na ponad rok... czasami zdarzało się, że robiłam jakiś zabieg w domu rodzince. Ale z tego co pamiętam, mleczka nie skończyłam i niestety mi się przeterminowało. W międzyczasie zaczęłam już używać tonika i żelu manuka, głównie ze względu na coś nowego i fajny zapach.
Także polecam każdemu. Ta seria jest uniwersalna dla wszystkich rodzajów skóry.




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: doskonale oczyszcza skórę twarzy, zamykając pory 

Zapach: liście manuka - świeży, orzeźwiający i naturalny




Czy używałyście tego zestawu? Jak sprawdza się u Was?

Zobacz także:

2 komentarze

  1. Jeśli go tak zachwalasz, musze go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie, bo jest rewelacyjny - skóra się nie przetłuszcza i fajnie odświeża :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy


ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa