ROZDANIE wakacyjne dla 3 osób + konkurs na FACEBOOKU

lipca 10, 2016

rozdanie na blogu lipiec



Dziewczyny!


Zapraszam Was wszystkie do wzięcia udziału w wakacyjnym rozdaniu kosmetyków.

Tym razem zdecydowałam się abyście to WY wybrały, co chcecie dostać.

Dlatego nie będzie miejsca 1,2,3... tylko numery zestawów :)








WARUNKIEM WZIĘCIA UDZIAŁU W ROZDANIU 

jest OBSERWOWANIE BLOGA oraz 

WYPEŁNIENIE FORMULARZA:









Formularz chwilowo nie chce się wyświetlać.
proszę kliknij na link a strona przekieruje Cię do wypełnienia formularza:







rozdanie blog




zestaw rozdanie blog


Zestaw nr. 1: 

(kosmetyki nowe)

1. ANNA Pomadka ochronna WINOGRONO
2. MAYBELLINE - tusz do rzęs THE FALSE LASH
3. NACOMI - półkula do kąpieli o zapachu maliny
4. Blogerski zegarek
5. Bransoletka handmade by myself :)




rozdanie konkurs blog
kosmetyki rozdanie blog
kosmetyki rozdanie


Zestaw nr. 2: 

(kosmetyki nowe i używane)

1. PUREDERM - płatki kolagenowe pod oczy (nowe)
2. RIMMEL 240 aqua sparkle - kredka wykręcana turkusowa do oczu (używana)
3. Kredka EDITT COSMETICS czarna do oczu (używana)
4. BEAUTY BLENDER - gąbeczka do makijażu (nowa)
5. Delia COSMETICS- tester - podkład do twarzy
6. AGAFIA - ekspres maska do włosów regeneracyjna - elastyczność i blask
7. AVON Summer white - woda toaletowa (użyta 3-4 razy)
8. Separatorki
9. Maseczka do twarzy w tabletce
10. Trzy gumki do włosów typu INVISSIBOBBLE
11. Tarta woskowa TROPIKALNA
12. APIS skoncentrowane serum do ciała ANTYCELLULIT próbka 2ml
13 Yoghurt of Bulgaria - Krem na dzień PROBIOTIC COLLAGEN EXPERT próbka 5ml




kosmetyki blog konkurs
blog konkurs
blog konkurs
konkurs rozdanie
blogspot kosmetyki rozdanie



Zestaw nr. 3: 

(kosmetyki nowe)

1. ECODENTA - czarna pasta do zębów 
2. Masażer głowy
3. BOULEVARD - trzy mini błyszczyki
4. TEA LIGHTS - 6 szt - zapach orchidea
5. NACOMI - półkula do kąpieli o zapachu pomarańczy i wanilii
6. MAYBELLINE - tusz do rzęs THE ROCKET VOLUM'
9. Maseczka do twarzy w tabletce
8. BEAUTY BLENDER - gąbka do twarzy




rozdanie blog
rozdanie blog
blog rozdanie
kosmetyki blog





BANER DO POBRANIA:






Zapraszam również do wzięcia udziału w konkursie

na moim FANPAGE na FACEBOOKu:


https://www.facebook.com/magnetic.lips/





blog konkurs




Regulamin:

1. Organizatorem i sponsorem rozdania jestem ja, czyli właścicielka bloga 
2. Rozdanie trwa do 10.08.2016 włącznie. Czas trwania rozdania może zostać przedłużony w przypadku niskiej liczby zgłoszeń.
3. Warunkiem wzięcia udziału w rozdaniu jest publiczne obserwowanie bloga  http://magnetic-lips.blogspot.com/ oraz wypełnienie formularza.
4. Każdy uczestnik może zdobyć w sumie 8 punktów.
5. Ogłoszenie wyników odbędzie się w ciągu 7 dni od daty jego zakończenia.
6. Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losową i poinformowany o wygranej drogą mailową. Jeśli w ciągu 3 dni zwycięzca nie prześle adresu do wysyłki zostanie wylosowana kolejna osoba.
7. Wysyłka nagrody jest możliwa tylko na terenie Polski.
8. Osoby biorące udział w rozdaniu muszą mieć skończone 18 lat lub posiadać zgodę opiekuna na udział.
9. Osoby, które po zakończeniu rozdania przestaną obserwować blog trafią na "czarną listę" i nie będą mogły wziąć udziału w kolejnych rozdaniach.
10. Każdy uczestnik biorący udział w rozdaniu akceptuje jego regulamin.
11. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu w wyjątkowych sytuacjach.
12. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr. 4, poz. 27 z późn. zm).






Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału :)

Zobacz podobne posty

21 komentarze

  1. Zgłaszam się i życzę wszystkim (również sobie) POWODZENIA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością biorę udział w rozdaniu :)
    Mam nadzieję, że znów mi się poszczęści.
    Powodzenia wszystkim (no i wiadomo- sobie też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny konkurs, zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłałam ;) Dziwi mnie ,że udostępniłaś odpowiedź na ostatnie pytanie (z podaniem maila) Nie którzy podali prywatnego a teraz może napisać na niego kto chce...ale mniejsza z tym :) Mnie ten problem nie dotyczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wzięcie udziału :) formularz jest stworzony po to, aby Wasza prywatność była chroniona i aby Wasze odpowiedzi były indywidualne a nie skopiowane lub podobne do siebie :) nikt oprócz mnie nie ma dostępu do Waszych maili. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Kochana - mamy właśnie dostęp do tych informacji. Bo jak uzupełniłam formularz, to mi wyskoczyła opcja "zobacz poprzednie odpowiedzi", gdzie znajdują się wszystkie maile i odpowiedzi - bo aż kliknęłam w tę opcję, bo pierwszy raz się z nią spotkałam ;).

      Usuń
    3. dziękuję za "uświadomienie"... - znalazłam już przyczynę i rozwiązałam problem. Bardzo Was wszystkie przepraszam, nie było to celowe i świadome. Drugi raz w życiu robiłam taki formularz i nie odhaczyłam, co powinnam ale ważne, że na przyszłość już będzie dobrze ;) Dziękuję raz jeszcze Olu i Julio A. :) Pozdrawiam

      Usuń
    4. Nic się nie stało ;) Sama nawet nie wiedziałam, że coś takiego może być, więc sama będę musiała pamiętać i uważać przy tworzeniu nowych arkuszy ;) Pozdrawiam;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nowy adres bloga, na którym jest baner: http://hair-venture.blogspot.com

      Usuń
  6. zgłaszam się :) cudny konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne nagrody! Powodzenia wszystkim w konkursie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs skończył się miesiąc temu - chyba przeoczyłaś datę :D Zapraszam na NOWE ROZDANIE

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty