Wyzwanie Trusted Cosmetics: Opróżniamy nasze kosmetyczki - Kosmetyki do makijażu

sierpnia 14, 2016

Trzecie zadanie przede mną w Wyzwaniu rzuconym przez portal TRUSTED COSMETICS. Tym razem przedstawiam swoje kosmetyki do makijażu. Tak naprawdę, kiedyś malowałam się częściej a teraz odeszło to trochę na drugi plan... Jednak mimo, to mam swoich ulubieńców!
Zobaczcie, co kryje się w mojej kosmetyczce 👜👜👜



makijaż kosmetyki



Większość z kosmetyków, które prezentuję w tym poście przedstawiałam i opisywałam Wam w pierwszym wyzwaniowym poście TRUSTED COSMETICSCo zawiera moja kosmetyczka?




Najczęściej z prezentowanych powyżej jak i poniżej używam:

✦ Pędzle do makijażu z naturalnego włosia LancrOne
✦ Podkład do twarzy mineralny MAYBELLINE
✦ Tusz do rzęs MAYBELLINE - recenzja
✦ Odżywka do modelowania brwi i rzęs Style Eyes W7 - recenzja
✦ Puder ryżowy do twarzy ECOCERA - recenzja
✦ Kredka - pomadka marokańska BAOLISHI - recenzja





wyzwanie makijażowe



Ale kilka miesięcy temu moimi ulubieńcami byli:

♥ Pomadka brązowa RIMMEL
♥ Korektor w sztyfcie N.Y.C.
♥ Puder finish wykańczający makijaż L'AMBRE
♥ Konturówka do ust BOURJOIS LEVRES nr. 12
Wet n wild - zestaw do stylizacji brwi
♥ Róż do policzków MAYBELLINE




tusze blog, kredki blog



Kilka słów na temat ulubieńców:



♥ Pomadka brązowa RIMMEL - idealnie nawilża usta i bardzo ją lubiłam, jednak głównie malowałam się nią zimą

♥ Korektor w sztyfcie N.Y.C. - zużyłam ale mam jeszcze jeden w zapasie. Bardzo dobrze się sprawdził w kryciu drobnych niedoskonałości jak również cieni pod oczami. Obecnie preferuję korektory w pędzelku ale teraz zdecydowanie rzadziej ich używam.

♥ Puder finish wykańczający makijaż L'AMBRE - tak szybko go zużyłam, że w jego miejsce włożyłam sobie aktualnie róż-bronzer tester Double Act z W7 - było to trudne bo ukruszyłam mu rogi ale srebrne pudełeczko z lusterkiem tak mi się podobało, że nie chciałam wyrzucać.

♥ Konturówka do ust BOURJOIS LEVRES nr. 12 - kredka bardzo fajna, idealnie podkreśla usta. Używam jej zamiast pomadek czy błyszczyków. Szkoda tylko, że niestety jest dosyć miękka i łamliwa - przez co nie mogę zastrugać jej w szpic.

♥ Wet n wild - zestaw do stylizacji brwi - chociaż lubię kształt swoich brwi to czasem mam ochotę je nieco podkreślić. Z tym zestawem robię to bez problemu.

♥ Róż do policzków MAYBELLINE - szkoda, że teraz tak rzadko go używam ale koniecznie muszę to zmienić - swego czasu, praktycznie codziennie :)





tusze, podkłady blog

tusz do rzęs dwustronny



Podwójny tusz MAXFACTOR masterpiece beyond lenght - idealny na każdą okazję


Obecnie moim ulubieńcem jest tusz podkręcający z MAYBELLINE



cienie pod oczami nyc



Korektor w sztyfcie N.Y.C. - zużyty prawie do końca!
Drugi - czeka w zapasie na swoją kolej :)))



kosmetyki makijażowe blog






Jak Wam się podobają moje kosmetyki do makijażu?
Czy któryś z tych kosmetyków chciałybyście przetestować?

Zobacz podobne posty

22 komentarze

  1. U mnie akurat tusze Maybelline się nie sprawdzają. Ostatnio dopiero odkrywam markę Wet N' Wild, lubię pomadki Rimmela. Fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może trafiłaś na jakiś kiepski egzemplarz :) każdy lubi co innego. Może jak mi się trafi z lepszej firmy to pewnie ten już nie będzie taki fajny. W każdym razie lubię podkręcające :)

      Usuń
  2. Ten puder ryżowy muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wygląda zestaw do stylizacji brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej kolejności przetestowałabym konturówkę do ust BOURJOIS :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kojarzę, abym coś z Twoich ulubieńców kiedykolwiek miała;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam żadnego z pokazanych przez Ciebie kosmetyków, a o marcie Wet n wild wcześniej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię eccocere ;) spodobał mi się tusz od maxa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ten wykończę to kupuje w kamieniu ryżowy :) przynajmniej mi się nie wysypie, bo fatalnie przelatuje przez te dziurki.

      Usuń
  8. Zainteresował mnie korektor w sztyfcie N.Y.C. Nie znam tego produktu, ale skoro już masz zapasy, to musi być dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem sporo tego u Ciebie ;) U mnie zdecydowanie będzie mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam kiedyś tylko ten żółty tusz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z kosmetyków które zaprezentowałaś znam tylko tusz od Maybelline

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam do czynienia z żadnym z produktów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nigdy żadnego z tych kosmetyków... Zastanawia mnie ta niebieska mascara, co to? Nie mogę jej znaleźć w opisie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również mam puder EcoCera tylko bambusowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzisiaj kupiłam sobie, tzn. dopiero zamówiłam online ten puder ryżowy Fixer Ecocera :) Mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, super kompozycja :) Nie miałam żadnego z tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam i lubię puder Ecocera. Tusze Maybelline się u mnie nie sprawdzaly eiec już teraz nie zwracam na nutę uwagi.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty