Trzy tarty zapachowe ze ŚWIATA ŚWIEC

6.5.17



Zainspirowana magicznymi zapachami wosków Yankee Candle szukałam nieco tańszych zamienników. Na allegro trafiłam na Świat Świec. Czy choć w małym stopniu woski z tej firmy dorównują YC? Jak myślicie?


Już kilka razy w życiu próbowałam zaoszczędzić pieniądze na rzecz wyboru czegoś tańszego, na teraz... no i gorzej mi to wychodziło zazwyczaj. Oczywiście nie jest to sztywna zasada.

Tak też było w przypadku tych wosków.

Woski ze Świata Świec podczas palenia wytwarzają zapach parafiny, typowych świeczek z domieszką czegoś co średnio przypomina zapach z załączonego na nich obrazka.

LAS - ZIELONA HERBATA - ORCHIDEA
żadne z nich niestety nie mają wiele wspólnego z tymi zapachami... a szkoda

Jeszcze przed rozpaleniem, po przyłożeniu nosa czuć woń zapachową ale odbiegającą od przedstawionego zapachu i przede wszystkim sztuczną.




świat świec woski

woski tarty zapachowe



Szkoda wydawać pieniądze na tańsze, nie sprawdzone woski, którym tak naprawdę trudno znaleźć późniejsze zastosowanie.

Nie lubię trzymać w domu przedmiotów bezużytecznych na których zbiera się kurz, więc te woski nie za bardzo sprawdzą się również jako ozdoba.

Plusem są woreczki strunowe bo w przypadku YC, które są bardzo kruche - to woski są trochę bardziej miękkie i łatwiej przechować je w takich woreczkach.



woski tanie zamienniki yankee candle

woski



Dostępność: allegro

Cena: od 1,50 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 4/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: prawie nie wyszuwalny zapach, oprócz tego zapach typowo palonej świeczki
Zapach: różny




Co sądzicie o tych woskach?



Zobacz także:

15 komentarze

  1. Ja mogłabym wypróbować ;) jestem ciekawa zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie skuszę się w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo nawet nie wpadłam na to, żeby poszukać zamienników. Jednak chyba zostane przy YC. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skusiła mnie cena ale w tym przypadku cena=jakość

      Usuń
  4. Szkoda, że Cię rozczarowały.

    OdpowiedzUsuń
  5. interesował mnie zapach las, szkoda, ze jest chemiczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwnie pachnie, zupełnie mi jakoś lasu nie przypomina :)

      Usuń
  6. Kiedyś miałyśmy fazę na zapachowe świeczki ale jakoś ostatnio nam przeszło ;P Woski mają ładny kolor i kształt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w porównaniu do innych blogerek to mam baaardzo małą kolekcję... ale nie dążę do jej powiększenia - po prostu kupuję co jakiś czas

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. ja też się tym zasugerowałam ale szkoda wydawać złotówki na takie coś

      Usuń
  8. Hmmm cena mówi sama za siebie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli jednak warto dołożyć kilka złotych i kupić Yankee. One przynajmniej pachną zgodnie z etykietką ;) Zresztą te z Kringle także.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba wolę Kringle bo Yankee sie strasznie sypią chociaż tak mi się zdaję, że mają o wiele większy wybór zapachów :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa