BRUSH EGG cleaner - nakładka do czyszczenia pędzli

28.6.16

Brush Egg to małe, silikonowe jajeczko do mycia pędzli.
Ten wynalazek podbił moje serce już jakiś czas temu. Jednakże chciałam na niego trochę poczekać i zakupić go taniej. Zamówiłam więc ten magiczny produkt ze stronki aliexpress.com

Przypominam również o ROZDANIU trwającym jeszcze kilka dni - w którym możecie zgarnąć ten gadżecik :)

Zobaczcie jak sprawdził się w moich testach :)




mycie pędzli brush egg





Nakładkę zobaczyłam po raz pierwszy w sklepie stacjonarnym. Zauważyłam, że staje się coraz bardziej popularna. Początkowo nie rozumiałam, dlaczego...


Faktem jest, że pędzle muszą być myte nawet jeśli używamy ich rzadko. Ja korzystam głównie z dwóch pędzli codziennie. Pędzel do pudru i do podkładu - to pędzle, które używam przez co najmniej 5 dni w tygodniu :)


Mniej więcej, co dwa tygodnie czasami nawet trzy (rzadko ale i tak się zdarza) myję swoje pędzelki.






brushegg nakładka




Pędzle myję w szarym mydle - Jeleń - a jeśli nie mam takiego mydła w domu to w delikatniejszym szamponie.



Najtrudniej umyć pędzel do podkładu, bo muszę go kilkakrotnie pienić aby wszystko na pewno z niego wymyć.



Jajeczko BRUSH EGG do mycia pędzli ma dwie fajne funkcje - specjalne rowki pozwalają dokładniej domyć brudny pędzel. Po użyciu szamponu bądź innego pieniącego się kosmetyku/płynu pędzel wycieram kilka razy o jajeczko.




czyszczenie pędzli brushegg




Jajeczko nakładam na dwa palce, żeby było wygodniej i wycieram pędzel, który jest namydlony w jakimś płynie. Cała czynność jest o wiele sprawniejsza jeśli robimy to pod bieżącym strumieniem wody. Ważne jest też, żeby ta woda była ciepła - szybciej rozpuści tłuste podkłady.




brushegg cleaner




BRUSH EGG dostępne jest w wielu kolorach. Jednak najchętniej kupowanym okazał się miętowy.




jajko brushegg




Jajeczko jest wykonane z silikonu. Na początku jedynie czuć było jego zapach, jednakże już po pierwszym użyciu, czuć zapach mydła bądź szamponu.


Dzięki stosowaniu tego gadżetu nasze pędzle zachowują dłuższą żywotność, są lepiej umyte i czyste.


Jest to praktyczny i mały gadżet, który możemy zabrać ze sobą w podróż i użyć w każdym momencie.





brushegg cleaner



Nie oceniam opakowania jajeczka ponieważ dostałam je w kopercie, więc opakowania brak :)

Wydajność również nie wchodzi tutaj w grę. Jajeczko jest skuteczne w użyciu i stosuje je na przemian z tradycyjnym myciem pędzli - jak robiłam to dotychczas, czyli po prostu - przy użyciu rąk ;)




Cena jajka - nakładki BRUSH EGG - 0,86$





Podsumowując:

Opakowanie: 0/0
Wydajność: 0/0
Cena: 5/5
Skuteczność: dobrze myje pędzle, wydłużając ich żywotność
Zapach: brak





Czy używałyście tego gadżetu? Co o tym sądzicie?


Zobacz także:

3 komentarze

  1. Nigdy nie używałam. Kusi mnie to jajo ale sama nie wiem czy kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam i faktycznie trochę lepiej się myje pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam takich nakładek, ale przydałaby mi się taka nakładka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa