L`Alga SeaMist Mgiełka do włosów bez spłukiwania

stycznia 16, 2020


W ciągu ostatnich dwóch miesięcy zaczęłam używać więcej kosmetyków do włosów. Co więcej - pod choinkę dostałam wymarzoną pielęgnicę do włosów (którą już Wam pokazywałam na instagramie, ale obiecuję zamieścić także recenzje za około miesiąc). Tym razem prezentuje Wam ciekawy produkt z "wyższej" półki. Bo każda z nas powinna czuć się luksusowo!

Podczas listopadowych targów oraz Konferencji Blogerów Beauty Fair w Katowicach miałam okazję poznać całkiem nowe marki jak również zobaczyć nowości znanych producentów. Jednym z nowości na rynku była m.in. marka L`Alga.

Jak działa mgiełka do włosów?

Przede wszystkim zabezpiecza włosy przed wysoką temperaturą i promieniami UV, sprawia, że włosy się nie puszą, są nawilżone, wygładzone, wzmocnione. Mgiełka równoważy włosy i skórę głowy.

Mgiełki należy używać przed stylizacją włosów. Najlepiej spryskać delikatnie czyste, osuszone włosy a następnie wysuszyć lub użyć prostownicy.



Mgiełka posiada nieco drogeryjny zapach jednak jest on przyjemny a nie męczący. Nie utrzymuje się specjalnie długo - raczej na drugi dzień jest już słabo wyczuwalny. Mgiełka sprawia, że włosy dobrze się układają i zdecydowanie mniej się puszą. Najważniejsze jednak dla mnie jest to, że włosy nie są przetłuszczone po zastosowaniu mgiełki. Mgiełka L`Alga nie wymaga spłukiwania.




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: około 3 miesiące przy nieregularnym stosowaniu (2x w tygodniu)
Cena: ?
Skuteczność: Delikatnie wygładza włosy i sprawia, że mniej się puszą. Zdecydowanie nie obciąża włosów i nie sprawia, że wyglądają na przyklapnięte.
Zapach: drogeryjny, przyjemny



Czy skusiłybyście się na ten produkt?

Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. Nie znam tej marki, ale lubię takie produkty do włosów

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, ale mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam :) To jeden z moich hitów 2019 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super preparat. Nie jest bardzo drogi, a wydajny.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty