#9 Denko Styczeń 2017

31.1.17



W tym miesiącu bardzo skromnie. Styczeń bowiem przyniósł mi nowe plany życiowe i porzucenie pracy a więc i mocne ograniczenia jeśli chodzi o zakupy kosmetyków. Z drugiej strony nie wszystkie moje kosmetyki udało się skończyć akurat w tym miesiącu, więc w lutym możliwe, że będzie tego więcej. 
Ten miesiąc był miesiącem żeli ;)

Zapraszam na post!



DENKO STYCZEŃ 2017


denko styczeń 2017


1. DERMACOL - żel pod prysznic o zapachu wiśni - RECENZJA NIE KUPIĘ

2. DERMACOL - żel pod prysznic o zapachu mango - styczeń rozpoczęłam z dwoma żelami DERMACOL. Zdecydowanie z tej dwójki właśnie MANGO przypadło mi bardziej do gustu. Zapach jest słodki ale o wiele lepszy niż wiśniowy. Kolor żółty nawiązuje do opakowania i owocu. Niestety nie napisałam o nim osobnej recenzji. KUPIĘ

3. Organic Shop - żel pod prysznic NOCNA POKUSA. Żel niezwykle zmysłowy... Można nawet zarzucić mu lekko mdły zapach. Idealnie nadaje się na wieczorny relaks. Zapach przypadł mi do gustu i po jego zużyciu mam pozytywne nastawienie. Recenzja wkrótce! KUPIĘ

4. COLGATE - pasta do zębów - tej pasty używam cały czas i to chyba jedyna pasta po której czuję, że umyłam zęby :) jest wystarczająco miętowa :) w dodatku cena bardzo niska i przystępna! KUPIĘ

5. GREEN PHARMACY - żel do higieny intymnej. Bardzo ładny zapach! Nigdy bym nie przypuszczała, że szałwia może tak ładnie pachnieć. Obawiałam się typowego zapachu zielska a tu taka miła niespodzianka. Żel jak najbardziej się sprawdził - po jego zastosowaniu możemy poczuć się odświeżone, bez efektów typu swędzenie, pieczenie czy może ściągnięcie skóry itp... ;)
Żel dosyć wydajny, lekko pieniący się. Wygodna butelka z dozownikiem i niska cena. KUPIĘ

6. CLAIROL - odżywka do włosów 5w1. Odżywka bardzo fajna i lekka. Przede wszystkim jej zapach kojarzył mi się z produktami PANTENE. Właściwie to już moja druga butelka (poprzednie zużycie było wpisane w denko listopadowe). Włosy są miękkie i ładnie pachną. Nie zauważyłam efektów ubocznych jak np. łupież czy inne problemy. KUPIĘ

7. CIEN - szerokie płatki bawełniane do demakijażu - niestety z pośpiechu nie załączyłam ich na zdjęciach. Chyba jednak wole standardowe płatki - małe. Te musiałam przecinać na pół ;) NIE KUPIĘ


denko styczeń

blogowe zużycia

denko kosmetyki



A Wy? Ile kosmetyków zużyłyście w tym miesiącu?


Zobacz także:

20 komentarze

  1. Też mam ten żel z Organic Shopu, bardzo mi się podoba ten zapach =)
    U mnie w tym miesiącu akurat więcej rzeczy sięgnęło dna, więc pewnie lutowe denko będzie ubogie =)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele z Organic Shop są wygodne bo jednak pompka wiele daje. Już się szykuję na nowy zakup ale nie planuję jeszcze konkretnego zapachu :)

      Usuń
  2. W tym miesiącu zużyłam zaledwie 4 opakowania kosmetyków ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to pocieszyłaś mnie :) czasami tak jest, że jeden miesiąc zużywam bez opamiętania i mam więcej czasu a drugi wypada kiepsko

      Usuń
  3. Odżywkę do włosów i żel z GP sama bardzo chętnie bym wypróbowała. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ten żel z GP skuszę się po raz drugi - odżywka możliwe, że też kiedyś wpadnie do mojego koszyka, pachnie bardzo ładnie :)

      Usuń
  4. Ja jakoś nie umiem chyba tych pustych pudełek zbierać, raz pojawił się post i chyba na tyle ;) Ale podglądać u innych lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt... nie wszystko udaje mi się zebrać - np. opakowanie po płatkach czy jakieś pudełkowe kosmetyki czy saszetki - nie zawsze pamiętam, żeby to zostawić :D więc aż tak szczegółowa nie jestem :)

      Usuń
  5. U mnie denko dziewięciu produktów. Będą jutro na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) zajrzę na pewno nie tylko na DENKO :)

      Usuń
  6. Zastanawiałam się nad tymi żelami Dermacol. Soczyste opakowania zachęcają do prób ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się już znudziły :) w ostatnim czasie zrobiłam sobie zapas prawie każdego zapachu. Jeśli mogłabym polecić to zdecydowanie ten fioletowy czyli winogrono-limonka lub pomarańczowy - pomarańcza z czekoladą!

      Usuń
  7. oprócz pasty do zębów, to nic nie znam :) Ładne zużycie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te płatki Cien, używam do zmywania paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie znam nic z Twoich zużyć..

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kosmetyki o zapachu mango, więc Dermacol wydaje się być kuszący :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana widzę, że żyjesz jeszcze zeszłym rokiem:P W poście masz 'styczeń 2016' ;)
    u mnie nawet nie wiem, ile poszło, przestałam to sprawdzać, po prostu staram się zużywać na bieżąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha :) faktycznie mój błąd datowy. Oczywiście, że chodziło o DENKO styczniowe 2017 :) poprawiam :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa