Teatime - czyli czas na herbatę ekologiczną HIGHER LIVING

grudnia 18, 2016


Jak Wam mija niedziela? Czy odpoczywacie tak jak ja?
Ostatnie moje zakupy ze sklepu IWOS przyniosły mi nie tylko kosmetyczne nowości, czyli naturalne kosmetyki ale też przepyszną, organiczną herbatkę.


Na organiczne herbatki trafiłam już jakieś 2 miesiące temu i były to np. herbatki PUKKA (przymierzam się do zakupu wkrótce)


Tym razem postanowiłam spróbować herbatki HIGER LIVING 


herbata ekologiczna


Herbatka była w promocyjnej cenie i gdyby nie to, że część herbat PUKKA było już wykupionych nie skusiłabym się na nią, bo bardziej chciałam spróbować jakiejś herbatki z firmy PUKKA :)



Dlaczego akurat ta herbatka?


Głównie ze względu na skład:


SKŁADNIKI: koper włoski, mięta pieprzowa, melisa (17%), rumianek (16%), lipa, lawenda (7%), naturalny aromat lawendowy (4%)


herbata ekologiczna

eko i bio blog


Co pisze producent:


Relaksująca mieszanka będąca połączeniem trawy cytrynowej, lawendy i rumianku. 
Ilość saszetek w opakowaniu: 15 
Bez kofeiny. 100% składników pochodzi z ekologicznych, zrównoważonych upraw.
Środki ostrożności: Przechowuj w chłodnym, suchym miejscu. Herbaty Higher Living posiadają certyfikat Soil Association i USDA Organic.


Wyprodukowano w Wielkiej Brytanii.


bio herbata



Herbatka ma ładny zapach, który mnie uspokaja i zatrzymuje codzienny bieg na chwilę relaksu. Dodatkowo - wizualna szata graficzna prezentuje się niezwykle ciekawie.



blog teatime

ekologiczna herbatka

herbata opinie

herbata ziołowa

higher living




Cena: 13,49 zł
Dostępność: iwos.pl



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 1 torebka starczy na 1 kubek, chyba, że ktoś lubi słabszą to na 2 kubki
Cena: 5/5
Skuteczność: smaczna herbatka ziołowa
Zapach:  ziołowy




Znacie herbatki HIGHER LIVING?

Zobacz podobne posty

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty