Bielenda Aktywny tonik odmładzający

20.7.17


Kosmetyki Bielenda używam nie od wczoraj. Zaczynałam od serii profesjonalnej dla kosmetyczek a potem zaczęłam kupować kosmetyki dostępne w drogeriach i sklepach internetowych do domowych serii. Na tonik odmładzający zdecydowałam się jeszcze przed dokończeniem toniku z Ziaji.
Bielenda to polska marka kosmetyków, która w swojej ofercie ma produkty profesjonalne dla salonów kosmetycznych jak również produkty do domowego użytku, w mniejszych i wygodnych pojemnościach oraz znacznie tańszych niż do użytku w gabinecie. Bielenda podąża za światowymi trendami - ostatnio mode stały się maseczki węglowe.


Tonik odmładzający Bielenda prezentuje się bardzo ładnie. Ogromnym plusem jest butelka toniku - jej przezroczystość sprawia, że wiemy ile mamy produktu do wykorzystania. Prosty design i jednolita kolorystyka - to również przykuło moją uwagę sprawiając wrażenie profesjonalnego produktu domowego.


tonik bielenda właściwości


Tonik konsystencją (w butelce) przypomina nieco płyn dwufazowy choć nie ma widocznych "oczek" ale jest zdecydowanie lżejszy i nie pozostawia efektu tłustej skóry.

Ma piękny, trudno mi określić czy jest to aby na pewno kwiatowy zapach...


mezo power


Dobrze zmywa resztki makijażu jak również tusz po całym dniu. Jestem zadowolona z jego zastosowania. Po użyciu toniku czuję, że moja skóra nie tylko ładnie pachnie ale jest również odświeżona i pełna blasku. Ten tonik mogę polecieć kobietom w każdym wieku.


mezo power


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: przy codziennym stosowaniu starcza na miesiąc
Cena: 5/5
Skuteczność: oczyszcza, odświeża i przywraca blask skórze
Zapach:  świeży, chyba kwiatowy




Twój ulubiony tonik do twarzy?

Zobacz także:

5 komentarze

  1. Kosmetyki Bielenda bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bielenda robi dobrą robotę, ja za to bardzo polubiłam tonik z serii Mezo
    podobnie zresztą jak to serum z kwasem migdałowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelkiego rodzaju toniki. Ten wydaje się być przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie się nie skuszę, miałam kilka kosmetyków z Bielendy i nie skradły mojego serca :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa