Sekrety blogerek. Nowa seria na blogu Magnetic Lips

29.7.17



Ruszyła. Moja nowa - zupełnie nie szablonowa seria na blogu. Dlaczego nie szablonowa? Bo chciałabym przedstawić Wam - moim koleżankom - blogerkom jak również czytelniczkom wiele rzeczy widzianych i słyszanych ze świata blogerskiego. Chciałabym nazwać rzeczy po imieniu oraz przedstawić fakty i mity. Seria Sekrety blogerek będzie ukazywała MÓJ punkt widzenia i doświadczenie więc jeśli w jakiś sposób kogoś urażę to nie robię tego celowo. Blog Magnetic Lips jest moją własnością, na której wyrażam swoje zdanie bez cenzury.

Blog jest dla mnie miejscem relaksu i podzielenia się nie tylko zdjęciami ale również treścią. 90% mojego bloga stanowią recenzje - konkretne a nie "lanie treści" na 3,5 strony. Bo i po co?
Ja również tak jak Wy - koleżanki blogerki - współpracuję ale na ludzkich zasadach dobrych dla obu stron. Wszystko przecież jest dla ludzi ale w granicach rozsądku, prawda?
Rzadko ale jednak nawet błędy, które niekiedy pojawiają się w postach czy to literówki czy cokolwiek są efektem mojego zmęczenia no ale przecież znalazły się i tutaj takie osoby, co to widziały z całego postu właśnie te błędy :] Pozdrawiam również "znane" blogerki odwiedzające ale nie komentujące. Jak to dobrze, że istnieją narzędzia sprawdzające dane gości i ich IP :)

W serii Sekrety blogerek chciałabym pokazać jak jest odbierany świat blogerski ze strony blogerki (obecna ja) jak również ze strony sklepów, firm współpracujących z blogerkami (ja - kiedyś). Chciałabym napisać jak wyglądały moje początki - kogo poznałam, dzięki komu nauczyłam się wielu rzeczy aby stworzyć takiego bloga jaki mam obecnie, skąd wiem o pozycjonowaniu, marketingu i dobrej sprzedaży nie tylko bloga ale i siebie. O tym jacy są "znani i lubiani" blogerzy w realnym świecie, o tym jakie pułapki kryją współprace ze sklepami oraz jakie wymagania mają blogerzy, którzy wykupują sobie lajki/obserwatorów na insta za 3,49 zł... (żenada) i żebrzą o darmowe gifty. I wiele, wiele innych zagadnień...

Z góry uprzedzam, że wszelkie dane osobowe będą zmieniane aby nie naruszać polskiego prawa o ochronie danych osobowych i aby nikt nie wytoczył mi procesu z karą grzywny lub dożywocia...

Seria będzie pojawiała się cyklicznie jednak z racji mojego codziennego nieuporządkowania nie chcę obiecywać, że będzie pojawiać się w określony dzień czy o określonej godzinie.

Jestem też bardzo ciekawa jak zareagujecie i czy pod adresem mojego bloga pojawi się fala hejtu blogerskiego czy może nie ;]

Gorąco zachęcam do komentowania i dzielenia się również swoimi spostrzeżeniami. Jeśli jednak w jakiś sposób komentarz będzie poniżej zasad dobrego wychowania to oczywiście nie zostanie opublikowany.

Magnetic Lips!


Zobacz także:

11 komentarze

  1. A co to za narzędzia sprawdzające IP? :>
    Ciekawa jestem tej serii - czekam na kolejny post!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. samo google analytics to potężne narzędzie, które umożliwia nadzór strony w czasie rzeczywistym, dzięki czemu można wiedzieć z jakiego miasta ktoś właśnie czyta bloga lub przebywa na stronie :)

      Usuń
  2. ooo ta seria będzie ciekawa nawet dla mnie- blogerki z dłuższym stażem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczułam się zaciekawiona. Chętnie będę śledzić nową serię wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. już się nie mogę doczekać :))))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa