Batiste Suchy szampon BRIT

listopada 27, 2017


Suche szampony ratują nas w nagłych sytuacjach i są szybkim rozwiązaniem na problemy z przyklapniętymi czy też przetłuszczającymi się włosami. Na rynku mamy całkiem spory wybór jeśli chodzi o zapachy suchych szamponów. W dzisiejszej recenzji testuję Batiste Brit! Zapraszam!
Nie byłam przekonana, co do suchych szamponów ale kiedy w końcu skusiłam się na pierwszy szampon to od razu się przekonałam i znalazłam pozytywne strony stosowania takich szamponów. Przede wszystkim to ogromna wygoda - można skorzystać kiedy tylko ma się ochotę. Dobrym sposobem na używanie suchych szamponów jest aplikacja dzień wcześniej (najlepiej na noc) wtedy możemy mieć pewność, że nie będzie ani śladu białego proszku na naszych włosach. Ja zazwyczaj po aplikacji suchego szamponu przecieram włosy ręcznikiem tak, żeby nie było wpadki ;)


suchy szampon opinia

Z szamponami Batiste miałam już doczynienia. Jak dotąd testowałam Original, Oriental i Cherry. Najbardziej do gustu przypadł mi Oriental TUTAJ i TU możecie poczytać recenzję.

szampon brit batiste

Na szampon BRIT natrafiłam podczas małych zakupów w Rossmannie i nie powiem - moją uwagę przykuła szata graficzna więc go wzięłam. Jeśli chodzi o zapach - nie dorównuje mojemu ulubionemu Oriental ale jest taki "drogeryjny" i "pudrowy". Trudno konkretnie określić, czy w ogóle jest podobny do jakiegokolwiek zapachu.

Poniżej etykieta producenta - niezmiennie taka sama na każdym rodzaju szamponu Batiste.

suchy szampon batiste

Dostępność: internet i sklepy lokalne

Cena: od 10 zł

Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 4/5
Cena: 5/5
Skuteczność: 4/5
Zapach: dostępnych jest wiele wariantów

Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. Mam inną wersję szamponu Batiste, ale nie polubiłam go.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam kilka suchych szamponów Batiste i muszę przyznać, że żadna wersja mnie nie zawiodła.

    OdpowiedzUsuń
  3. tego wariantu nie miałam ale zawsze mam co najmniej jedno opakowanie suchego szamponu na wszelki wypadek

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam szampony Batiste, ale tego wariantu jeszcze nie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty