Suchy szampon Batiste CHERRY i ORIENTAL w sprayu

kwietnia 13, 2016

Ponad 3 miesiące temu, po raz pierwszy kupiłam suchy szampon do włosów. Marka produktu nie była przypadkowa... Zanim go kupiłam i zaczęłam używać - jak nigdy dotąd obejrzałam kilka recenzji na youtube.pl i przekonałam się do niego ale dopiero po użyciu na sobie.




batiste cherry suchy szampon


Na początku kupiłam szampon BATISTE ORIENTAL



batiste suchy szampon w sprayu oriental


Dlaczego akurat ten zapach? - głównie ze względu oczywiście na zapach. Przyjemny, wyczuwalny ale nie drażniący (jak dla mnie). Jednak ogromny minus wszystkich suchych szamponów to pozostawianie białego proszku na włosach. Na jasnych może nie widać tego aż tak jak na ciemnych... Szkoda bo po zastosowaniu moje włosy wyglądają jakby straciły kolor. Nawet jeśli staram się usunąć ręcznikiem pył z szamponu to i tak włosy są "przygaszone"

Nie używałam nigdy na całą głowę bo nie było potrzeby - jedynie na grzywkę. Raz lub dwa razy przed tradycyjnym myciem.



ingredients of batiste spray shampoo


Nigdy nie uwierzyłabym, że przekonam się do tego produktu ale w natłoku codziennych zadań - nie starcza mi czasu na codzienne mycie włosów. Włosy myję 2x w tygodniu ale moja grzywka już na 2 dzień nie wygląda dobrze. Włosy puszą się a grzywka jest oklapnięta. Jedyny, natychmiastowy i skuteczny ratunek - suchy szampon w sprayu.

Cena powyższego szamponu waha się w granicach 13-16zł.
Ja swój kupiłam na rabat za 10zł z groszami.

Polecam bo jest sprawdzony i skuteczny! Dostępny w szerokiej gamie zapachów.



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 4/5
Cena: 5/5
Skuteczność: 4/5
Zapach: dostępnych jest wiele wariantów

Zobacz podobne posty

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty