MUA Sypki, matujący puder transparentny

marca 14, 2018


W makijażu ograniczam się do minimum kosmetyków. Nie jestem specjalistką i nawet nie staram się nią być. Makijaż nie jest moją mocną stroną. Częściej lubię podziwiać innych niż sama się malować. Puder, tusz do rzęs, podkład i szminka to jednak podstawa!
Dotychczas używałam pudru ryżowego z Ecocery. Bardzo dobrze się sprawował, nie sprawiał też wrażenia, żeby moja twarz nadmiernie się świeciła oraz lekko rozjaśniał (wybielał) skórę. Jednak po użyciu 2 opakowań nastąpiło znudzenie. Przerzuciłam się na MATTE PERFECT MUA.


Co na etykiecie?

mua puder

Trochę bałam się, że odcień pudru (mimo, że transparentny) będzie jednak znacząco się wyróżniał na mojej skórze ale na szczęście tak nie było. Puder świetnie współgra z moim podkładem i stanowi idealne wykończenie całego makijażu.

mua puder

Wygodny kompakt ale nieco za duże dziurki. Może całkiem nieumyślnie przedziurawiłam wszystkie otwory. Nie wiedziałam, że aż tak będzie się wysypywał. Mimo wszystko bardzo lubię ten puder i stosuję go praktycznie codziennie.

puder do twarzy mua

puder do twarzy

puder mua


Czy znacie firmę MUA? Co używacie/używałyście z tej marki?

Zobacz podobne posty

5 komentarze

  1. ja nie miałam jeszcze niczego tej marki, puder wydaje mi się być dość ciemny

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę uważam za dobrą, ale na taki puder się nie skuszę. Nie lubię sypkich wersji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię pudry sypkie, tego akurat nie miałam, ale MUA znam i lubię ich kosmetyki np rozświetlacze i pomadki w płynie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go, ale bardzo lubię pudry sypkie więc pewnie kiedyś kupię!
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze go nie miałam, ale próbuję różne więc kto wie :)
    Kolor ładny aczkolwiek aż trudno uwierzyć, że transparentny, bo wygląda jakby miał żółte tony ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty