Organic Shop Peeling Scrub do ciała Prowansalskie trawy

marca 06, 2018


Uwielbiam peelingi i scruby do ciała. Zawsze staram się wybierać jakieś cytrusowe lub rześkie zapachy. Lubię też zapachy leśne, drzewne i mające swoje korzenie w naturze. Tym razem do kąpieli zaprosiłam peeling o bardzo przyjemnym zapachu prowansalskich traw.


Peeling jest zamknięty w przezroczystym i jak dla mnie ozdobnym, plastikowym pudełeczku z wieczkiem. Na etykietach możemy wyczytać niezbędne dane. Co zostało zawarte w składzie produktu, pojemność, aktywne składniki oraz dane producenta.

organic shop

Bardzo lubię peelingi do ciała Organic Shop. W większości wybieram peelingi cukrowe, które mają większe drobinki niż sól i nie rozpuszczają się aż tak szybko a przy tym można przyjemnie masować ciało podczas kąpieli pobudzając krążenie i pozbywając się martwego naskórka.

organic shop prowansalskie trawy

Peeling ma dobrą pojemność - nie za mała ani nie za duża. Zazwyczaj boję się kupować dużych pojemności kosmetyków, bo szybko nudzą mi się zapachy oraz czasami nie udaje mi się zużyć przed upływem daty ważności. Ten peeling to prawdziwa przyjemność! Piękny zapach i dodatkowo kolor, który nawiązuje do koloru trawy. Na myśl o trawie mam w głowie świeżość i naturalność. Tak też jest w przypadku tego peelingu do ciała o zapachu prowansalskich traw.

organic shop

Peeling jest wart zakupu. Sprawdzi się zarówno podczas zimowych, długich wieczorów jak i podczas szybkiej kąpieli w lecie. To prawdziwe SPA i relaks całego ciała.

organic shop



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: około miesiąc lub mniej przy codziennym stosowaniu
Cena: od 6 zł
Skuteczność: skuteczne usunięcie martwego naskórka, wygładzenie skóry
Zapach: trawa, świeży 



Co sądzicie o peelingach do ciała Organic Shop?

Zobacz podobne posty

5 komentarze

  1. Muszę wypróbować tę wersję zapachową :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te peelingi, są mega wydajne i faktycznie działają!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii mam ochotę na wariant kawowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są peelingi z tej marki!Sama mam o zapachu miodu z cynamonem (jeszcze świąteczna wersja) i jestem mega zadowolona! Musze go tylko częściej używać, bo ostatnio zapominam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak on fajnie wygląda :)
    Chętnie się za nim rozejrzę, bo jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty