Bandi Professional Kosmetyki doskonałe na wiosnę i lato

kwietnia 28, 2018


Kosmetyki marki Bandi to profesjonalna firma oferująca szeroki wachlarz produktów pielęgnacyjnych do twarzy i ciała. Polska marka często pojawia się w gabinetach kosmetycznych oraz można zakupić serię domową. W dzisiejszym poście przedstawię Wam mój zestaw kosmetyków Bandi, który otrzymałam podczas III edycji Meet Beauty.
Przyznam szczerze, że po otrzymaniu produktów Bandi nie do końca wiedziałam, co z nimi zrobię. Czy sama ich użyję czy może pójdą na konkurs. Ponad pół roku leżały w szafce (wiedziałam, że mam czas ponieważ data ważności była całkiem długa). Gdy pewnego dnia, robiąc porządki kosmetyczne otworzyłam raz jeszcze opakowanie po opakowaniu.

bandi professional

Otrzymałam trzy kosmetyki:

- Regenerująco-ochronny balsam z filtrem SPF30
- Aksamitna mgiełka do ciała z filtrem SPF6
- Krem intensywnie nawilżający

bandi hydro care

Wiosna już w pełni i na dworze coraz cieplej, już nie mogę doczekać się lata. Kosmetyki z filtrem marki Bandi nadają się idealnie na nadchodzące lato. Jak tylko zrobiło się cieplej na dworze zaczęłam przekonywać się do olejku w sprayu (aksamitna mgiełka do ciała). Nie przepadam za balsamowaniem ciała gdy temperatura jest niższa niż 20 stopni :) Wolę, gdy jest ciepło lub gorąco a ja nie muszę czekać godzinami aż balsam czy krem wchłonie się bez problemu.

Co do balsamu do ciała - nie mogę przekonać się do koloru. Jest żółty. Mam wrażenie, że przy jasnych ubraniach mogę go zebrać... Jak na razie po zastosowaniu nie zauważyłam przykrych niespodzianek. Najlepszy jednak z tej trójki jest olejek - mgiełka. Po rozpyleniu mam wrażenie, jakbym opalała się na słońcu.

Odnośnie kremu do twarzy - ja na razie najgorzej idzie mi jego zużycie. Zamierzam stosować go na noc, żeby nie obciążał moje cery w ciągu dnia i nie powodował świecenia.

bandi

Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: ponad miesiąc
Cena: Mgiełka: 35zł, Balsam 53zł, Krem około 48zł ale zależy od pojemności więc cena może być niższa
Skuteczność: doskonałe nawilżenie skóry i zabezpieczenie przed promieniowaniem UV
Zapach: trudno określić



Znacie markę BANDI?
Co sądzicie o tych produktach? Czy skusiłybyście się na ich zakup?

Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. interesujące kosmetyki, mnie kolor balsamu raczej by nie przeszkadzał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Bandi znam tylko szampon, ale dostałam po nim łupieżu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem nawilzajacy chetnie bym wyprobowala

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki bardzo interesujące.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty