Bambusowe pędzelki z aliexpress.com

kwietnia 27, 2018


Kiedy przeglądam aliexpress ciągle wyszukuję nowe i ciekawe wzory pędzli do makijażu. Kolory i forma (czasami są to nawet syrenie ogony) przykuwają wzrok do tego stopnia, że można pokusić się o ich zakup. Ja jednak do zakupów podchodzę rozsądnie i wybieram 85% rzeczy, które kupuję są mi na prawdę potrzebne. Tym razem nie mogłam przejść obojętnie obok bambusowych pędzelków w uroczym, ekologicznym etui.
Po otrzymaniu paczki z aliexpress.com i rozpakowaniu pędzli z etui zaczęłam analizować. Od dłuższego czasu używam pędzli LancrOne z wysokiej jakości włosia naturalnego i syntetycznego. Bardzo dobrze się sprawdzają i jak na razie nie są zniszczone. Dbam o nie na bieżąco. Przez pięć dni w tygodniu używam zwykle maksymalnie 3 pędzli: do podkładu, pudru i czasami do różu. Pędzelki myje w ciepłej wodzie z mydłem raz w tygodniu. Dzięki czemu zachowują czystość oraz podkład nie wnika tak głęboko i nie niszczy pędzla.

Wracając do pędzelków z aliexpress to najbardziej spodobał mi się pędzel kabuki. Wygodny, mały i poręczny. Idealnie sprawdzi się do konturowania twarzy czy też zwykłego, precyzyjnego przypudrowania. Pozostałe pędzle (do cieni) wg mnie są mniej poręczne niż moje LancrOne dlatego, że mają zbyt długie włosie. Dla kogoś, kto nie ma wprawy w robieniu makijażu oka, może to być problemem, ponieważ tutaj precyzja aplikacji cienia okazuje się za trudna.


pedzle z aliexpress

Pędzel kabuki jest idealny jako pędzel podróżny. Zajmuje bajecznie mało miejsca w kosmetyczce i można go wrzucić do codziennej torebki aby w awaryjnej sytuacji przypudrować nos. Co do etui to mam jednak wrażenie, że gdybyśmy używali kolorowych cieni to mogłoby się pobrudzić, czego bym nie chciała. Nie mniej jednak całość tworzy piękny zestaw, który nadaje się na drobny prezent.


pędzle z bambusa

Cena zestawu pędzli i etui wyniosła gdzieś w granicach 8 zł plus DARMOWA WYSYŁKA a więc jest to dobry powód do zakupu. Na aliexpress widziałam ostatnio pędzle w kolorach ombre i już zaczynam się zastanawiać czy może skusić się na zakup. Piękne kolory i wzory coraz bardziej kuszą. Setki ofert sprawia, że naprawdę jest w czym wybierać!

etui na pędzle

etui bawełniane na pędzle

pędzle z bambusa


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: długi okres
Cena: około 8zł
Skuteczność: dobra aplikacja produktu oraz całkiem dobrej jakości, nie wypadające włosie
Zapach: brak



Jakie pędzle do makijażu używacie? Co lepsze: pędzel czy szczoteczka do makijażu?

Zobacz podobne posty

3 komentarze

  1. Ja uwielbiam kupować tańsze pędzelki, przetestowałam ich wiele i niektóre naprawdę zaskakują świetną jakością :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądają, ja mam wiele chińskich pędzli, które przez lata sprawdzają się genialnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam kiedyś taki zestaw w Biedronce, więc pewnie mocno przepłaciłam, ale używam do dziś ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty