Fitokosmetik Glinki kosmetyczne: niebieska i zielona

kwietnia 29, 2018


Rosyjskie kosmetyki zdecydowanie królują w mojej kosmetyczce. Głównie dlatego, że są tanie i bez problemu mogę sobie pozwolić na kilkanaście produktów: szampon, odżywka, krem, tonik, balsam itp. Czasami nawet kolorowe opakowania przykuwają mój wzrok do tego stopnia, że kupuję w ciemno.

Kiedyś, będąc jeszcze nastolatką używałam głównie maseczek w saszetkach. Najczęściej wybór padał na maseczki z Perfecty, czasami Soraya a prawie wcale na DERMIKĘ ze względu na cenę. Dziś jednak wiem, że raczej nie sięgnę już po jednorazowe, tanie maseczki z dwóch powodów. Pierwszy to skuteczność. Dopiero dzisiaj rozumiem, że maseczki z Perfecty nic mi nie dawały a chyba jeszcze bardziej pogarszały stan mojej młodej cery. Nasilały błyszczenie i trądzik... Drugi powód to wydajność. Dzisiaj stawiam na średnie lub większe pojemności, które pozwolą mi na korzystanie z maski nie tylko na raz.

Firma Fitokosmetik ma w swojej ofercie m.in. maseczki do twarzy (zwłaszcza glinki), szampony (np. z henną), odżywki, pudry do zębów, kremy. Moją uwagę przykuły dwie maski - glinki kosmetyczne w proszku: Kambryjska glinka kosmetyczna z jonami srebra oraz Czarna glinka kosmetyczna z Morza Martwego z jonami srebra.

glinki kosmetyczne fitokosmetik

Według mojej opinii obie glinki spisały się podobnie. Skóra po nich była odświeżona i nawilżona a jej koloryt znacznie się poprawił. Muszę jednak przyznać, że nie przepadam za glinkami sypkimi bo za dużo przy nich roboty. Dodatkowo wszelkie proszki i sypkie kosmetyki drażnią mój alergiczny nos.

rosyjskie kosmetyki

Co na etykiecie maseczek?

fitokosmetik

kosmetyki naturalne

maska fitokosmetik

kosmetyki rosyjskie

Czy warto kupić maski w proszku Fitokosmetik? Myślę, że warto chociażby dla samego wypróbowania. Cena zachęca do zakupu. Wystarczy tylko przygotować sobie miseczkę, jakiś pędzelek lub szpatułkę oraz odrobinę ciepłej wody. Ilość maski w foliowym woreczku wystarczy na kilka użyć.

fitokosmetik


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: kilkanaście użyć
Cena: około 3/4zł za maskę
Skuteczność: nawilżenie i poprawa kolorytu skóry twarzy
Zapach: trudno określić



Znacie markę Fitokosmetik?
Czy używacie kosmetyków naturalnych?

Zobacz podobne posty

3 komentarze

  1. ooo tanie, ja nie miałam jeszcze niczego tej marki choć spotykam ją na blogach

    OdpowiedzUsuń
  2. No i ja mam w zamiarze je zakupić bo już miseczkę mam ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty