Bania Agafii: Szampon i maska aktywująca wzrost włosów

kwietnia 26, 2018


Naturalne kosmetyki są coraz częstszymi gośćmi, którzy pojawiają się w mojej (nie)skromnej kosmetyczce. Ciągle jednak odkrywam kosmetyki rosyjskie a zwłaszcza serie syberyjskiej zielarki Agafii. Tym razem zestawiłam mój ulubiony duet do włosów w wersji saszetkowej - szampon oraz maska aktywująca wzrost włosów.

Miałam już kilka kosmetyków z Agafii i zupełnie do mojego gustu nie trafiła nalewka do włosów o cedrowym zapachu. Mówiąc wprost - strasznie śmierdziała...
W przypadku prezentowanych produktów w tym poście - zapach jest jak najbardziej przyjemny. Również balsam na porost włosów z Agafii ma przyjemny, roślinny zapach.

Co na etykiecie produktów?


Czytając recenzje na blogach, nie do końca wierzyłam, że akurat po produktach Babci Agafii wyrosną mi jakiekolwiek Baby Hair. Zazwyczaj podchodzę do takich recenzji z przymrużeniem oka, choć nie przeczę, że tak nie jest... W moim przypadku, mimo stosowania kosmetyków jakiś czas i nawet powracania do nich po jakimś okresie - nic mi nie wyrosło. Po zastosowaniu produktu, pozostały tylko miłe wspomnienia.

Najlepiej zaaplikować całą serię czyli: szampon, balsam i maskę do włosów aktywujących ich porost. Włosy już po szamponie zyskują na miękkości. Balsam jak również maska tylko utrwalają piękny, roślinny zapach na włosach oraz dodatkowo je zmiękczają. Włosy stają się nie tylko oczyszczone ale także podatne na układanie. Skóra głowy nie piecze ani nie swędzi. Ma się wrażenie jakiejś niewidocznej, ochronnej powłoki, która dodatkowo nawilża skalp.

Lubię kosmetyki Agafii w saszetkach ponieważ nie muszę męczyć się z dużą pojemnością i zawsze mogę je zabrać ze sobą w podróż.

porost włosów


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: kilka użyć
Cena: ok 4-5zł/100ml
Skuteczność: oczyszczenie włosów i skóry głowy,nawilżenie i pobudzenie włosów do wzrostu :)
Zapach: roślinny, naturalny, przyjemny dla nosa



Jak u Was sprawdziły się kosmetyki Agafii?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty