Kringle Candle wosk Fresh Mint

kwietnia 16, 2019


Po każdym sprzątaniu w domu lub w weekendy na wieczór, lubię zapalić sobie jakiś wosk. Chociaż przyznam szczerze, że od ponad roku, czyli od momentu pojawienia się kota w domu - coraz rzadziej to robię. Powróćmy jednak do momentu palenia wosków Kringle Candle...

Woski Kringle Candle są o wiele wydajniejsze i pod względem jakości lepsze niż Yankee Candle. Jedynym minusem jest tylko fakt, że Yankee Candle ma bardzo dużo różnych kompozycji zapachowych, czym nie dorównuje KC.


Lubię świeże zapachy, dlatego też zdecydowałam się na zapach mięty. Zakupiłam wówczas kilka wosków KC ponieważ były w zaskakująco niskiej cenie ok. 6,50zł/wosk. Zazwyczaj zużywam połowę tego, co sugeruje producent. Ogromnym plusem wosków KC są opakowania - podzielone na części, co znacznie ułatwia wydobycie wosku i przechowywanie. Nic się nie kruszy, nie rozsypuje.


Zapach miętowy jest bardzo uniwersalny i z pewnością może wypełniać Wasz dom przez cały rok. Można go łączyć z innymi zapachami. Jeszcze tego nie próbowałam ale z pewnością skomponuje jakieś dobre połączenie. Ciekawa jestem czy lubicie takie ziołowe zapachy? Ładnym zapachem charakteryzuje się też wosk szałwiowy. Jeśli nie używaliście - to polecam!



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: wosk można podzielić na mniejsze kawałki niż sugeruje producent
Cena: ok. 9 zł
Skuteczność: przyjemny, dobrze wyczuwalny zapach
Zapach: miętowy



Które z wosków Kringle Candle są Twoimi ulubieńcami?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Miałam kiedyś miętowy wosk innej marki i lubiłam, więc pewnie i ten by mi odpowiadał ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty