CATZY Healing Szampony przeciwłupieżowe

kwietnia 10, 2019


Jakiś czas temu otrzymałam do testów dwa szampony przeciwłupieżowe marki CATZY. Po otrzymaniu paczki nagrałam krótkie stories na facebooku z zapowiedzią testów. Zdecydowałam się jednak przedłużyć testy z tygodnia na dwa dla każdego szamponu. Zobaczcie, jakie osiągnęłam rezultaty!
O marce CATZY słyszę po raz pierwszy. Jednak moje zaufanie już na wstępie wzbudziło opakowanie oraz dobry skład produktu. Na pierwszy rzut oka przychodzi mi na myśl skojarzenie produktu aptecznego - bezpiecznego i polecanego przez specjalistów. Postanowiłam poszukać w internecie więcej informacji o tej firmie. CATZY wyróżnia oferta profesjonalnych kosmetyków dla salonów fryzjerskich. Marka istnieje na rynku już ponad 30lat! Domyślam się, że logo marki nie jest stworzone na próżno - uroczy logotyp kotka wskazuje na piękno, miękkość i gładkość. Koty kojarzą się z miękką i przyjemną w dotyku sierścią, więc sierść będzie w tym przypadku oznaczała oczywiście włosy - tak mogę się tylko domyślać.

Przesyłkę otrzymałam w uroczym opakowaniu z naturalnym wypełnieniem




Producent CATZY oferuje dwa szampony przeciwłupieżowe do włosów. Jeden z nich jest ziołowy. Oba produkty zawierają w składzie Pirytionian cynku 1%, który działa przeciwbakteryjnie i przeciwgrzybiczo. Jeśli chodzi o moje odczucia, to nie odniosłam dużego wrażenia, żeby szampony znacząco się od siebie różniły. Ziołowy szampon zawiera w składzie więcej ekstraktów roślinnych i ma nieco mocniejszy zapach. Nie wpływa to jednak znacząco na stosowanie. Oba szampony przynoszą ten sam efekt i nie podrażniają skóry. Skóra głowy jest bardzo dobrze oczyszczona, nie piecze jak w przypadku niektórych szamponów drogeryjnych, przy których dodatkowo występuje uczucie swędzenia i podrażnienia. Włosy pachną delikatnie i nie przetłuszczają się tak szybko.


Szampon ziołowy zawiera w składzie dodatkowe ekstrakty roślinne: z brzozy, rozmarynu, rumianku i pokrzywy. Ma delikatny, jasno niebieski kolor. Oba szampony są kremowej konsystencji. Bardzo wydajne. Wystarczy niewielka ilość aby wytworzyć delikatną pianę na włosach. Przy kontakcie szamponu z oczami, należy szybko przemyć. Jeśli szampon dostanie się do oczu podczas mycia, uczucie jest bardzo nieprzyjemne i oczy zaczynają natychmiast piec i szczypać. To jedyny minus szamponu.




Oba szampony sprawdziły się u mnie bardzo dobrze. Jeśli miałabym wybierać zakup szamponu przeciwłupieżowego to z pewnością wybrałabym szampon bez dodatków ziołowych. Jednak działanie ziołowego szamponu jest niemalże identyczne: dobrze oczyszcza skórę nie wysuszając jej. Nie powoduje żadnych podrażnień i przedłuża czystość włosów.

Poznajcie produkty CATZY oraz polubcie fanpage marki CATZY POLSKA


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: ponad miesiąc/1 szampon
Cena: ok. 16 zł/ 1 szampon
Skuteczność: dobrze myje, oczyszcza włosy i chroni przed łupieżem
Zapach: lekko ziołowy, delikatny



Znasz markę CATZY?

Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. oba szampony dobrze się u mnie sprawdziły, szczególnie czerwony

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedys kupowałam te szampony bo miałam problem z łupieżem ale nic a nic mi nie pomogły, kasa wywalona w błoto a łupież jak był tak był.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednemu pomoże, drugiemu nie - na mnie tak działają kremy do twarzy. Praktycznie nie znalazłam żadnego dobrego mimo wielu prób...

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty