Jadę na SEE BLOGGERS 2019!

kwietnia 22, 2019



Udało się! W tym roku także jadę na jedno z największych wydarzeń blogerskich w Polsce! Co mnie czeka? Z kim się spotkam?
Cieszę się, że udało mi się dostać w tym roku na tak wyjątkowe wydarzenie jakim jest See Bloggers! W zeszłym roku udało mi się zobaczyć wiele "gwiazd" internetu i telewizji, poznać ciekawych ludzi oraz skosztować pysznych przekąsek. Udało mi się nawiązać kontakty biznesowe, dzięki którym mój blog bardziej się rozwija.

Moją fotorelację z poprzedniego roku możecie zobaczyć TUTAJ

Dajcie znać kto z Was będzie - z chęcią poznam Cię na żywo :)


Zobacz podobne posty

5 komentarze

  1. Jak już będziesz po - koniecznie daj znać! :) Jestem niesamowicie ciekawy, jaka panowała tam atmosfera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku było bardzo fajnie - dużo ludzi, zapoznałam koleżankę prowadzącą również kosmetycznego bloga. Smaczne przekąski, ciekawe prelekcje i dobra zabawa na Hashtagach Roku. W tym roku - przeglądałam Agendę i szczerze przyznam, że tematyka występów jest mniej zróżnicowana i zastanawiam się czy nie skorzystać bardziej z warsztatów niż z występów, chociaż na warsztaty bardzo trudno się dostać - kto pierwszy ten lepszy - rejestracja online.

      Usuń
  2. Byliśmy tam rok temu również. Tym razem nam się nie uda, więc jak najbardziej nie możemy się doczekać pełnej relacji!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty