1. Edycja Spotkania Blogerów Influencers About Beauty 2019 | Beauty Forum | Fotorelacja

października 02, 2019


Ponad tydzień temu (21-22 września 2019) miałam możliwość uczestniczyć w konferencji blogerskiej Influencers about Beauty, która była połączona z Targami Beauty Forum w Warszawie. Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić swoimi wrażeniami oraz pokazać wybrane zdjęcia.



Konferecja Influencers about Beauty obejmowała dwa dni, w których prezentowane były powyższe tematy takie jak m.in. pielęgnacja, uroda oraz przydatne informacje dotyczące prowadzenia bloga. Podczas konferencji miałam okazję poznać takie marki jak: Uzdrovisco, Physicians Formula, Teaology.





Miałam też okazję poddać się metamorfozie i wypróbować kosmetyków do makijażu Physicians Formula - efekty tej metamorfozy możecie zobaczyć na ostatnim zdjęciu w tej fotorelacji jak również na moim instagramie @magnetic.lips


Zdjęcie poniżej to prezentacja przydatnego narzędzia IQ Hashtags przez Zuzę Ledworowską


Nie pamiętam dokładnie jak to się stało ale trafiłam też na wykład Faktów i mitów kosmetycznych dr Koziej, który chyba był w ramówce targów Beauty Forum tylko, że w strefie VIP. Z racji tego, że było zaledwie kilka osób - organizatorki zachęcały do dołączenia na wykład.


Wracając do naszej konferencji Influencers about Beauty 2019 - poniżej kilka zdjęć ze stoisk


Coś kreatywnego - czyli robienie własnej ramki z zasuszonych listków





Poniżej zdjęcia z Targów Beauty Forum w Warszawie





















Na zakończenie powróćmy jeszcze do stoisk: Uzdrovisco i Teaology



Moja metamorfoza makijażowa




Jak Wam się podobała moja relacja? Co sądzić o spotkaniach blogerów?



Zobacz podobne posty

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty