Hagi Ochronna pomada do ciała z olejem rokitnikowym

września 09, 2018


Kolejny kosmetyk marki Hagi w moich testach. Rozpoczęłam jego stosowanie w wakacje i myślę, że to był bardzo dobry czas aby poznać jego właściwości. Czy warto pokusić się na kosmetyk zamknięty w wygodnym sztyfcie? Zapraszam na recenzję.

Z marką Hagi nie miałam nigdy dotąd do czynienia. Jednak dzięki odrobinie szczęścia wygrałam zestaw kosmetyków podczas kieleckiego Blogotoku tego roku. Trudno mi powiedzieć czy wybrałabym te kosmetyki świadomie np. podczas internetowych zakupów...

Kosmetyki naturalne cechują się znacznie wyższą ceną niż kosmetyki drogeryjne głównie dlatego, że składają się z naturalnych surowców pochodzących z upraw ekologicznych.


Jaka jest pomada do ciała z olejem rokitnikowym marki Hagi?


hagi pomada do ciała

Balsam w sztyfcie ma bardzo przyjemny, kojący zapach. Poddając się samemu zapachowi mamy wrażenie odprężenia i relaksu oraz stanu błogości. Dzięki zawartości takich składników jak: masło shea, oleju ze słodkich migdałów, oleju kokosowego, wosku pszczelego, oleju z rokitnika, kosmetyk bardzo dobrze pielęgnuje przesuszoną a nawet wrażliwą skórę. Jest doskonały do pielęgnacji takich miejsc jak: pięty, łokcie, kolana czy dłonie. Silnie regeneruje, nawilża i odżywia.

Jedynym minusem tej pomady jest fakt, że może brudzić ubrania. Po posmarowaniu, skóra delikatnie się błyszczy. Dobrze jest zetrzeć nadmiar warstwy nawet o upływie dłuższej chwili aby nie narazić się na zabrudzenie ubrania.

Balsam jest bardzo poręczny - nie trzeba martwić się, że musimy umyć ręce po jego aplikacji bo nie mamy z nim kontaktu bezpośrednio. Aplikujemy na wybraną partię ciała i dalej czekamy do wchłonięcia.


hagi kosmetyki naturalne


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: niecałe dwa miesiące
Cena: od 36zł
Skuteczność: intensywne nawilżenie i regeneracja suchej skóry
Zapach: przyjemny


Co sądzicie o tym kosmetyku?

Zobacz podobne posty

3 komentarze

  1. Ta pomada ciekawi mnie od jakiegoś czasu, ale nie jestem pewna, czy taka forma aplikacji przypadła by mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym kosmetyku, ale chyba się skuszę ;) Cena też jest zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty