Wiosenny przegląd marek kosmetyków naturalnych | Jakie produkty przykuły moją uwagę?

kwietnia 16, 2020


Na rynku pojawiają się coraz to nowsze propozycje kosmetyczne - marek zarówno tych typowo drogeryjnych, dostępnych nawet w supermarketach jak i tych z konkretnej niszy - naturalnych i ekologicznych. Moja pielęgnacja stopniowo ewoluuje i ciągle szukam najlepszych produktów dla siebie. Co odkryłam tym razem?

Przebierając w różnych drogeriach online oferujących typowo kosmetyki naturalne mogę wskazać kilka znanych i mniej znanych sklepów takich jak: Ekodrogeria.pl, Triny.pl, Natura Organika, Kosmetykinaturalne.com.pl, Ekopolka.pl, Iwos.pl. Oczywiście to tylko zaledwie garstka sklepów, które oferują głównie kosmetyki naturalne. Obecnie teraz prawie w każdym sklepie - nie tylko online możemy kupić kosmetyki naturalne - mniej lub bardziej jak sami wiecie.

Moja uwagę przykuło kilkanaście marek produktów, których dotychczas nie miałam okazji wypróbować - głównie z powodu na ceny. Średnia cena kosmetyku naturalnego to ok. 30-50 zł. Najtaniej wypadają kosmetyki rosyjskie jak np. kosmetyki do pielęgnacji Babuszki Agafii, które bardzo lubię.


Z powyższej listy aktualnie posiadam tylko i wyłącznie kamień do twarzy z marki Pierre de Plaisir i jeszcze go nie użyłam :) Zamierzam przygotować zdjęcia na bloga i wpis na jego temat po przetestowaniu.

Dużo nowości w ostatnim czasie pojawiło się też u ANWEN - naszej kochanej włosomaniaczki i ekspertki w tej dziedzinie. Kiedyś natrafiłam w internecie na test jak sprawdzić swoją porowatość włosów. Obecnie zapuszczam włosy i staram się przykładać do ich pielęgnacji więcej uwagi.

Oczywiście moją uwagę zawsze będą przykuwać wszelkie olejki, masełka i peelingi do ciała. To one najbardziej kuszą mnie swoim zapachem.

Niektóre z powyższych marek są dla mnie dosyć ekskluzywne, ponieważ przykładowo jeden konkretny produkt jak krem czy masło do ciała kosztują już w granicach 50-60zł.



Jestem ciekawa czy znacie i używaliście czegoś z powyższych marek?
Koniecznie podzielcie się ze mną w komentarzu pod postem!

Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. Uwielbiam kosmetyki Anwen. Denkuję właśnie olej do włosów i jak tylko trochę wykończę zapasy to sięgam po nowości. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie te 50-60zł to jeszcze nie jest tak dużo. Jak czasem wchodzę do Douglas to dopiero łapie się za głowę.

    OdpowiedzUsuń
  3. kosmetyki mokosh moje ulubione kocham je! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że na rynku pojawia się coraz więcej interesujących marek kosmetyków naturalnych. Również polskich.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty