Allverne Woda micelarna do demakijażu twarzy

czerwca 09, 2020


W dzisiejszym poście podzielę się z Wami moją opinią na temat płynu micelarnego marki Allverne. Jak często w mojej kosmetyczce i pielęgnacji goszczą płyny tego typu? Zajrzyjcie i przeczytajcie :-)
Lubię testować nowe kosmetyki i przy ich wyborze głownie kieruje się:
  • marką
  • ceną
  • składnikami (w ogólnym znaczeniu bez szerokiego analizowania składu)
  • opiniami
Jeśli chodzi o płyny micelarne do twarzy to szczerze przyznam, że jest to mój trzeci płyn w życiu. Dlaczego? Nie widzę ich zastosowania u siebie. Głównie dlatego, że kojarzą mi się z dobrym zmywaniem makijażu a z racji tego, że prawie się nie maluję, to pomijam ten kosmetyk w mojej pielęgnacji. Muszę jednak się Wam do czegoś przyznać...



Płyn micelarny marki Allverne bardzo ładnie pachnie. Nie jest to zbyt nachalny i drogeryjny zapach ale przyjemny, delikatny i być może taki jakby "perfumowany" zapach. Dodatkowo ma bardzo dobre właściwości absorbujące tłuszcz i wszelki osad z powierzchni skóry. Ten płyn uratował mnie w przypadku stosowania żelu do mycia twarzy, który pozostawiał na mojej skórze jakąś tłustą warstwę.

Po zastosowaniu tego płynu moja skóra była optymalnie nawilżona i jednocześnie sucha i nie klejąca. Dodatkowo - jak to płyn micelarny - doskonale usuwa resztki makijażu, pudru czy podkładu.


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: przy codziennym stosowaniu - na około miesiąc albo troszkę dłużej
Cena: ok. 6zł
Skuteczność: dokładne oczyszczenie skóry z nadmiaru sebum, makijażu. Stosuję po zmyciu twarzy żelem i dobrze się sprawdza.
Zapach: przyjemy, może trochę "perfumeryjny"



Czy skusiłybyście się na ten produkt?


Zobacz podobne posty

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty