Organic Shop Krem - żel do rąk i paznokci Irlandzkie SPA

stycznia 30, 2017


Organic Shop to rosyjska marka kosmetyków naturalnych, którą poznałam w zeszłe wakacje. W swoich zapasach mam kilka produktów i niewątpliwie moje serce na chwilę obecną podbiły peelingi do ciała. Tym razem jednak pod lupę wzięłam krem, który już w swojej nazwie ma magiczne słowo SPA.

Zapraszam na recenzję!


Ostatnio zainspirowana żelem w kształcie liścia aloesu - Holika Holika postanowiłam zaryzykować zakupem aloesowym - kupiłam tonik i krem z innej firmy. Mimo wszystko, o czym dalej napiszę - nadal myślę nad zakupem żelu Holika Holika.

Powyżej napisałam mimo wszystko, bo moje wyobrażenia na temat aloesu były chyba bardzo odległe od tych realnych.


Dlaczego?

Zarówno po otwarciu kremu Organic Shop jak i toniku aloesowego



krem do rąk i paznokci



Jakie są moje wrażenia na temat nawilżającego kremu - żelu do rąk i paznokci Irlandzkie Spa Organic Shop?



✔ nawilża i natłuszcza
✔ ma ciężką konsystencję
✔ wygodne opakowanie
✔ niska cena
✔ mdły zapach




organic shop krem do rąk i paznokci



Opis producenta:



Organic Shop Irlandzkie Spa Nawilżający Krem Żel Do Rąk i Paznokci

Zapewnia dłoniom odżywienie i ochronę.

Doskonale pielęgnuje i nadaje skórze jędrności i elastyczności.

Organic Aloe Vera żel , wody termalne i witaminy E, odżywiają wzmacniają paznokcie.

BEZ PARABENÓW, SILIKONÓW

Zawiera 99% składników pochodzenia roślinnego.



rosyjskie kosmetyki



Składniki:

Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Helianthus Annuus Hybrid Oil*, Cera Alba*, Borago Officinalis Seed Oil*, Linum Usitatissimum Seed Oil*, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil*, Tocopheryl, Aloe Barbadensis Leaf Extract*, Sodium Stearoyl Glutamate, Xanthan Gum, Parfum, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Dyhydroacetic Acid, Citric Acid, Limonene, Linalool, Citronellol.

Preserved with: Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Dyhydroacetic Acid.

- składniki organiczne pochodzące z upraw ekologicznych



tani krem do rąk


Krem wpada minimalnie w kolor zielony. Ma zdecydowanie nieco cięższą konsystencję niż typowy krem do rąk. Nadaje się do zastosowania jednorazowego jak i serii - czyli np. możemy sobie ułożyć domowe zabiegi SPA z użyciem tego kremiku.

Ogromny minus za zapach bo jest to kolejny krem z Organic Shop, który zakupiłam i zupełnie nie jestem do niego przekonana.

Ze względu na niską cenę - warto jednak spróbować!



kosmetyki do rąk i paznokci




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: wystarczy powyżej miesiąca przy optymalnym użyciu
Cena: od 5 zł
Skuteczność: zdecydowanie - nawilżenie skóry i odpowiednie natłuszczenie
Zapach: wosk pszczeli i aloes to średnie połączenie - ogólnie zapach mdlący i dziwny




Co sądzicie o marce ORGANIC SHOP?

Zobacz podobne posty

6 komentarze

  1. Dziękuję za tę recenzję! Mam teraz fioła na punkcie naturalnych, roślonnych kosmetyków :) Obserwuję i czekam na wiele tak fajnych recenzji!


    http://agnieszkapola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo atrakcyjna cena :) Muszę go spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna i szczegółowa recenzja :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty