Wygładzający krem do twarzy z olejkiem makadamia ANIDA MEDI SOFT

września 14, 2016

krem wygładzający anida



Krem do twarzy to kosmetyk na ostatnim miejscu w mojej pielęgnacji. Nie przepadam za tymi mazidłami, ale po 25. roku życia skóra nie jest już taka jak kiedyś i z biegiem czasu podobno jest jeszcze gorzej. Ważne, aby nawilżać skórę i odpowiednio ją pielęgnować znacznie wcześniej niż po przekroczeniu tej liczby. Zobaczcie jak prezentuje się krem wygładzający z olejem makadamia i czy warto pokusić się na jego zakup.




Krem kupiłam na prezent, ale miałam okazję go również wypróbować więc zawrę w tym poście dwie opinie. Wg mnie po nałożeniu niewielkiej ilości na twarzy mam wrażenie niezwykłego odświeżenia i przede wszystkim gładkiej buzi.


Krem pachnie rewelacyjnie! I mimo niskiej ceny jest na prawdę super!


Moją opinię podziela również osoba obdarowana - krem przy minimalnym użyciu może wystarczyć nawet na niecały miesiąc.




krem makadamia




Małe i kompaktowe opakowanie + przejrzysta etykieta i "naturalność" kolorystyczna - to wszystko komponuje się w interesującą całość. Dodatkowo na wieczku mamy 3 bardzo ważne (zwłaszcza w kremach) składniki, które już zachęcają do zakupu.



Po odkręceniu słoiczka - krem jest zafoliowany sreberkiem




krem medisoft




Powyżej opis i skład produktu. Co zawiera krem?

❃ Wosk pszczeli
❃ Olej makadamia
❃ Masło Shea
❃ Witaminę E
❃ Pantenol




krem z olejkiem makadamia




Krem jak dla mnie zdecydowanie spełnia swoją rolę: doskonale nawilża i wygładza skórę twarzy, która dodatkowo ładnie pachnie.



Krem jest uniwersalny - dla każdego coś dobrego!



Dla mnie minusem jest fakt, że krem jest trochę "za tłusty" dla mojej cery do codziennego stosowania - raz w tygodniu można zafundować sobie takie zabieg. Dla osoby obdarowanej nie jest to problem, ponieważ ma inną cerę i jest w innym wieku. Szczególnie, że teraz zbliża się już jesień i nasza twarz będzie wystawiona na wiatr i niższą temperaturę.



Ważne aby buzia była odpowiednio nawilżona w tym okresie.




krem nawilżający

krem anida



Cena: 8,47 zł/ 500 ml

Dostępność: http://wizaz24.pl




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: krem dobrze nawilża skórę ale jak dla mnie wystarczy bardzo mała ilość bo mam wrażenie "filmu" na twarzy
Zapach: trudno określić - nie pachnie jak "czyste" masło shea ani jak orzechy... ale kojarzy mi się bardzo pozytywnie i "naturalnie"






Co sądzicie o tym kremie?
Czy znacie tą firmę?



Zobacz podobne posty

6 komentarze

  1. Z tej firmy znam kremy do rąk i emulsję micelarną. Niestety nie stały się moimi ulubieńcami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam tez mały balsam o zapachu magnolii i też jest całkiem fajny :) może nie trafiłaś na "swoje" kosmetyki

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. wielka szkoda! ja na szczęście nie miałam takiego przypadku u siebie ale współczuję Ci ogromnie!

      Usuń
  3. krem do rąk z tej firmy z woskiem pszczelim i olejem makadamia- coś wspaniałego. Idealny dla bardzo wysuszonych rąk. pięknie pachnie. tłusty. polecam na noc

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty